تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش پیرزنی که سیروس گرجستانی قرار بود قبل از مرگ بازی کند + عکس

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پسر مرحوم سیروس گرجستانی که به نظر می‌رسد بعد از فوت این هنرمند، در صفحه مجازی او فعالیت می‌کند، به تازگی تصویری دیده نشده از گریم متفاوت پدرش را منتشر کرده که مربوط به ۹ سال پیش بوده اما فیلم آن ساخته نشده است.

پسر سیروس گرجستانی با انتشار این تصویر در صفحه‌اش نوشت: 

"نُه سال پيش
آخرين باري كه من گريم كردم و آخرين صورتي كه روش كار كردم. صورت بابا كه قرار بود نقش يه پير زن شمالي رو بازي كنه. اون فيلم ساخته نشد . ولي اين يادگاري براي من موند
"

سیروس گرجستانی در تقش یک پیرزن

مرحوم سیروس گرجستانی

مرحوم سیروس گرجستانی، هنرپیشه شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون بود که سال‌های سال در فیلم  و سریال‌های مختلف، نقش‌های خاطره‌ساز  بسیاری را ایفا کرد. از جمله سریال‎های ماندگار این هنرمند معروف می‌توان به متهم گریخت، سه دونگ سه دونگ و خوش نشین‌ها اشاره کرد. سیروس گرجستانی تیرماه امسال در حالی که مشغول بازی در سریال جدید «شرم» بود در گذشت و حضورش در این سریال نیز ناتمام ماند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش پیرزنی که سیروس گرجستانی قرار بود قبل از مرگ بازی کند + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..