تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت دستیاور وزیر ارتباط در پی در گذشت استاد خلیفه عباسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه ؛ سید فرزاد نجات طی پیامی درگذشت استاد خلیفه عباسی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

هوالمحبوب

من پیرو دِعبِل و کُمَیتم  
من سائل باب اهل بیتم
گر دست مرا علی نگیرد
لنگ است در آن جهان کُمیتم

بدین وسیله درگذشت پیرغلام و عاشق دلسوختهٔ اهل بیت علیهم السلام، مرحوم استاد خلیفه عباسی را به جامعۀ حسینی و محضر خاندان محترم و معزَّزِ معزّا تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

استمرار شور ماندگار هیات قمر بنی هاشم(دم قله) در شهر اولین ها مرهون شبیه خوانی، و تعزیه گردانی هنرمندان آن دیار در رثای ائمه طاهرین (علیهم السلام) بوده، هست و خواهد بود.

مرحوم استاد در سالهای دور، و فرزندان (اکبر و اصغر) و دیگر مادحین و تعزیه خوانان در این سالها، صحنه هایی از حزن و مظلومیت آل ا... را در این آئین عاشورایی در قالب هنر به تصویر کشیدند.

از ذات اقدس رب العالم برای آن مرحوم علو درجات و حشر با آل محمد (ص) را مسئلت داریم. 

ما می‌رویم اوست باقی السلام
عالم بنام آل حسین است والسلام 

غفرالله له و لنا
ستایشگر اهل بیت
سید فرزاد نجات نیا 

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت دستیاور وزیر ارتباط در پی در گذشت استاد خلیفه عباسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..