تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویای عصر چهارشنبه ژنرال مقابل استقلال

عرفان حاج‌بابایی: امیر قلعه نویی در شرایطی که سال هاست از نیمکت تیم محبوبش یعنی استقلال دور مانده، هر زمان که با تیم های دیگر در مقابل آبی های تهران قرار گرفت، نبردهایی جذاب و دیدنی را رقم زد و همه نگاه ها را معطوف آن مسابقه کرد. از جدال تعیین کننده استقلال و تراکتور در سال 1395 تا نبرد آسیایی استقلال و ذوب آهن در اردیبهشت 1397، رویارویی های قلعه نویی و استقلال همیشه داغ و پرهیجان بوده است. رویارویی ای که قرار است خیلی زود و عصر چهارشنبه این بار در قالب دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و استقلال تکرار شود.

قلعه نویی که حالا گل گهر را به عنوان یک مدعی در رقابت های لیگ مطرح کرده و این تیم را با 14 امتیاز به صدر جدول رسانده، در شرایطی مقابل استقلال محمود فکری قرار می گیرد که خاطره خوبی از هدایت یک تیم کرمانی مقابل استقلال دارد. ژنرال آبی ها در میانه فصل 1386-1387 هدایت تیم فوتبال مس کرمان را برعهده گرفت و چند هفته پس از آغاز کارش در این تیم، توانست استقلال را با هدایت فیروز کریمی با نتیجه 1-0 شکست دهد. بردی که جایگاه قلعه نویی را روی نیمکت مس تثبیت کرد. قلعه نویی که در پایان همان فصل یک بار دیگر به استقلال برگشت، این بار هدایت یک تیم دیگر از استان کرمان را برعهده گرفته و این امید را دارد تا بتواند خاطره شیرین جدال مس-استقلال را این بار در سیرجان تکرار کند. تکراری که البته به این آسانی ها امکان پذیر نیست چون تیم محمود فکری نشان داده که بلد است نتیجه گرا فوتبال بازی کند و به راحتی به حریفانش اجازه گلزنی و موقعیت سازی ندهد.

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویای عصر چهارشنبه ژنرال مقابل استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..