تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع غیرضروری در مراسم خداحافظی محمدرضا گلزار!

تجمع غیرضروری در مراسم خداحافظی محمدرضا گلزار!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود ۱ سال از شیوه ویروس کرونا در جهان می‌گذرد. این ویروس که در دویست و هیجده کشور جهان گزارش شده تاکنون بیش از یک میلیون و هفتصد هزار نفر را به کام مرگ کشانده است. عده‌ای قربانیان این ویروس منحوس مردم عزیز کشورمان از جمله تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران ایرانی بوده اند.

بیشتر بخوانید

با وجود شیوع کرونای انگلیسی در جهان و از دست دادن برخی هنرمندان بر اثر این ویروس بعضا مشاهده می‌شود که آیین نامه‌ها بهداشتی در هنگام فیلمبرداری یا در پشت صحنه سریال‌ها رعایت و جدی گرفته نمی‌شود. به تازگی ویدئویی از مراسم خداحافظی رضاگلزار با حضور عوامل پشت صحنه سریال « عاشقانه » ساخته منوچهرهادی منتشر شده است که نشان از شرایط مشابه در این مراسم دارد.

در ویدئوی منتشر شده همکاران و عوامل این سریال از جمله حسین یاری هنگام لایو زنده محمدرضا گلزار در حالی که مانند او ماسک بر صورت ندارد در کنار او قرار گرفته و با وی خداحافظی می‌کنند.

برگزاری این مراسم با عدم راعایت آیین نامه‌های بهداشتی در حالی است که طی روز‌های گذشته شیوع گونه جدیدی از ویروس کرونا که قدرت سرایت بیشتری دارد در انگلیس گزارش شده است. مطمئنا تجمعات اینچنینی نگرانی‌های بیشتری را در مورد سلامت جان هنرمندان کشورمان دامن می‌زند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع غیرضروری در مراسم خداحافظی محمدرضا گلزار!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..