تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تردد در این جاده با زنجیرچرخ ممکن است

طی دیروز و امروز وضعیت جوی هوای استان مازندران به سمت سردی رفته و در همه نقاط استان در شهرها و مناطق دشت به صورت بارندگی شدید و پراکنده گزارش شده است.

از سویی بارش‌های برف در ارتفاعات به صورت تگرگ گزارش شده و از ترددهای غیرضرور نیز پیشگیری شده است.

عباس‌علی نجفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در گفت‌وگویی با اشاره به بارش برف در محور کندوان حد فاصل پل زنگوله تا تونل کندوان و مقاطعی از محور هراز افزود: تردد در این محور به صورت زنجیرچرخ بوده است.

وی با بیان اینکه در محور سوادکوه در محدوده شیرگاه شاهد بارش شدید باران است، گفت:  هم اکنون در همه محورهای شهرهای مرکزی استان حد فاصل بابلسر تا ساری و محور کیاسر سه راهی فولاد محله شاهد بارش شدید باران هستیم.

نجفی با تاکید بر استفاده از زنجیرچرخ برای تردد در محورهای کوهستانی استان، افزود: رانندگان از سفرهای غیرضرور در محورهای کوهستانی استان خودداری کنند.

مازندران دارای شش محور ترانزیتی هراز، سوادکوه، کندوان، گلوگاه، کیاسر و رامسر است.

47231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تردد در این جاده با زنجیرچرخ ممکن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..