تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌دستی سایپا برای حفظ این ستاره ارزشمند

مهری رنجبر؛ خبر جدایی، علی شفیعی سرعتی‌زن والیبال سایپا را شاکی کرده است. خبری که او خیلی صریح آن را رد می‌کند و حتی می‌گوید: «من برای رفتن و گرفتن رضایتنامه با باشگاه حرفی نزده‌ام.» البته سایپا هم برای حفظ او پیش‌دستی کرده و ۵۵ درصد قراردادش را داده است. او که پنجمی دور رفت تیمش را نتیجه خوبی می‌داند، امیدوار است با ادامه این روند دور برگشت شرایط بهتری پیدا کند. 

واقعاً از سایپا می‌روی؟
 من برای نیم‌فصل پیشنهاداتی داشتم اما باشگاه ۵۵ درصد قرارداد ما را داده بنابراین نمی‌توانیم برویم. از طرفی من هیچ صحبتی با باشگاه برای رفتن یا گرفتن رضایتنامه نکرده‌ام. نمی‌دانم خبرنگاران این خبرهایی که درباره رفتنم از سایپا منتشر می‌کنند را از کجا می‌آوردند؟ کاش خبرنگاران اگر قرار است خبری بزنند، منبع موثق را بیاورند یا اینکه حداقل بنویسند شنیده‌ها. آن وقت ما راحت‌تر می‌توانیم خبرها را پیگیری کنیم. 

سایپا دور رفت را با پنجمی تمام کرد، چرا؟
به نظرم دور رفت برای تیم ما خوب تمام شد. ما روند روبه‌رشدی داشتیم، بهتر تمرین کردیم و بازی‌های تیمی خوبی داشتیم. باخت مقابل فولاد و شهداب هم روی ضعف‌های کوچک رقم خورد. اگر کار را همان‌طور ادامه می‌دادیم، بهتر هم می‌شدیم. مهم نیست اول باشد یا چهارم، چراکه تیمی مثل سایپا اگر از همه ظرفیت‌هایش استفاده کند، تیم خوبی است. پنجمی دور رفت هم مهم نیست، باید دید در پلی‌آف چه حریفی دارد. هرچند فکر نمی‌کنم این اتفاقات ادامه پیدا کند اما تلاش ما برای ثبات موقعیت است. امیدوارم حواشی تیم جمع شود و تیم با نفرات مد نظر باشگاه کار را دور برگشت خوب ادامه دهد. 

فکر می‌کنی دور برگشت نتیجه تیم بهتر شود؟
ما کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی داریم، با این حال اصلاً نتیجه نیم‌فصل دوم قابل پیش‌بینی نیست. به هر حال در نیم‌فصل دوم تجربه به کار تیم‌ها و بازیکنان می‌آید، ولی من به تیمم خوشبینم. 

ولی به هر حال رقابت در نیم‌فصل دوم سخت می‌شود؟
دور برگشت شک نکنید سخت‌تر است. آن هم حالا که تیم‌های اول تا ششم دو باخت با هم فاصله دارند. البته دو باخت خیلی هم تعیین‌کننده نیست، شاید تیم‌ها با دو یا سه باخت نیم‌فصل دوم را تمام کنند اما نوع هماهنگی و بازی تیم‌ها مهم است. چراکه شاید تیم‌های بالای جدولی با پایین جدولی بازی کرده‌اند و با باخت مدعیان به تیم ضعیف‌تر، پایین جدولی‌ها بالا رفته‌اند. 

شانس آوردید دور برگشت هم متمرکز برگزار می‌شود؟
 خیلی خوب شد که این دور را هم متمرکز بازی می‌کنیم. من که خیلی راضی‌ام چراکه خانه و زندگی و باشگاهم در تهران است و سفر نداریم اما فکر می‌کنم برای همه تیم‌ها برگزاری بازی‌های متمرکز در تهران هم بهتر باشد. چراکه اگر بازی‌ها به روش vnl برگزار می‌شد از نظر امکانات باز هم تهران اولویت دارد حتی برای تیم‌های شهرستانی و پروتکل‌های بهداشتی که برگزار می‌شود. 

اما لیز بودن کف‌پوش خانه والیبال همه را شاکی کرده، نه؟
خب لیزی کف‌پوش خانه والیبال در دور رفت دردسرساز شد. حالا من که تخصص ندارم اما اکثر بچه‌ها معتقدند مصدومیت مجتبی میرزاجان‌پور و مسعود غلامی بی‌ربط به کف‌پوش خانه نبود. نمی‌دانم برای دور برگشت این مشکل کف‌پوش خانه برطرف شده یا نه؟ اما ما برای اینکه لیز نخوریم، قبل از تمرین و بازی نوشابه به کف کفش‌هایمان می‌زنیم، نوچی نوشابه اجازه نمی‌دهد ما روی کف‌پوش لیز بخوریم. 

به نظرت استفاده از ویدئوچک چقدر به قضاوت بهتر داوران کمک می‌کند؟
فکر می‌کنم حالا که بازی‌ها در تهران است و این دور ویدئوچک داشته باشیم. بدون شک ویدئو چک خیلی از نظر ذهنی به بازیکنان کمک می‌کند و اعتراضات و حاشیه بازی‌ها را کم. از طرفی کمک بزرگی برای داوران هم هست تا با آرامش بیشتری سوت بزنند.

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌دستی سایپا برای حفظ این ستاره ارزشمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..