تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محسن هاشمی:وصیت نامه ناتمام پدرم را خدمت مقام معظم رهبری دادم

هاشمی همچنین به مزیت های برجام اشاره کرد و ادامه داد که برجام باعث شد با لغو تحریم ها، اقتصاد ایران رشد ۵ درصدی داشته باشد و تحریم های فعلی ربطی به برجام و سازمان ملل ندارد، بلکه آمریکا راسا تحریم ها را بر علیه ایران اجرا کرده است.

وی تصریح کرد: اگر برجام نبود اکنون تمام تحریم ها از نظر سازمان ملل قانونی بود، اما هم اکنون تحریم ها غیر قانونی علیه ایران مربوط به خود آمریکایی ها است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین از هرگونه تندروی و افراط انتقاد کرد و گفت: ما باید طوری در تصمیم گیری ها عمل کنیم که کمترین مشکل برای مردم ایجاد شود، چون هرچه تندروی و افراط کنیم در واقع از جیب مردم خرج می کنیم و به جای مسئولان، تندروی ضررش بیشتر متوجه مردم می شود.

هاشمی درباره وصیت نامه آیت الله هاشمی رفسجانی نیز گفت : ایشان یک وصیت نامه داشتند که بسیار قدیمی بود، لذا در حال نوشتن متنی بودند که بیش از ۱۰۰ صفحه بود و قرار بر این بود که این نوشته بعدها به وصیت نامه ایشان تبدیل شود، اما پس از فوت ایشان من این متن را به مقام معظم رهبری تقدیم کردم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در پایان به مواضع متعادل در برخی از مباحث تاکید کرد و گفت: ممکن است در بین خانواده هاشمی در جزییات مساله ای اختلاف داشته باشیم، اما در کلیات همه ما موافق هستیم، هرچند که من معتقدم که در طرح مساله، باید مواضع متعادلی داشته باشیم.

1717




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محسن هاشمی:وصیت نامه ناتمام پدرم را خدمت مقام معظم رهبری دادم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..