تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام عجیب تازه عروس در مواجهه با انگشتر هدیه از سوی داماد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن آمریکایی با استدلال اینکه قیمت انگشتر ازدواج آن‌ها متناسب با درآمد داماد نیست و با در نظر گرفتن ارزان بودن انگشتر، سنتی را که مربوط به دهه سی میلادی است را احیا کرد. همسر این زن گفت که پس از تاثیر گرفتن از مادرش که در صنعت جواهرات کار می‌کند، از تصمیم برای رد حلقه ازدواج تعجب کرده است، زیرا طبق یک استاندارد اعتقادی قدیمی قیمت کمتری در نظر گرفته شده بود که شوهر آینده باید حداقل ۱۰ درصد از درآمد سالانه خود را صرف خرید حلقه ازدواج کند.

بیشتر بخوانید

این مرد آنچه را که در معرض دید او بود را ارائه داد تا درباره رفتار نامزدش بحث کند و اینکه آیا طبق سنت قدیمی او را مجبور می‌کند که با او همگام شود یا نشود؛ این بدان معنی است که وی باید بین ۱۰ تا ۱۵ هزار دلار برای حلقه ازدواج هزینه کند. این سنت باستانی به کمپینی که در اوایل دهه ۱۹۳۰ توسط جواهرفروشان راه‌اندازی شد، برمی‌گردد و از مردان می‌خواهد با صرف دستمزد یک ماهه خرید حلقه ازدواج، دلبستگی خود را به شریک زندگی خود ثابت کنند. نظرات بسیار زیادی در رابطه با این خبر منتشر شد که اکثریت افراد حق را به مرد می‌دادند و می‌گفتند که خواسته زن بی‌جا است؛ خصوصا پس از اینکه مشخص شد کار او تحت تاثیر بحران کرونا قرار گرفته و درآمدش را برای اعضای خانواده اش خرج کرد. یکی از آن‌ها نوشت: قیمت انگشتر من ۵۰۰ دلار است و من از دریافت آن بسیار خوشحال شدم و اگر همسرم خرج بیشتری کند، راضی نیستم. ارزش شوهرم من بیش از این قیمت‌ها است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام عجیب تازه عروس در مواجهه با انگشتر هدیه از سوی داماد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..