تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوخی با ماجرای تمساح چیتگر به سبک برادر عبدالمالک ریگی!

شوخی با ماجرای تمساح چیتگر به سبک برادر عبدالمالک ریگی!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که زمزمه‌هایی از وجود تمساح در دریاچه چیتگر به گوش می‌رسد تا جایی که این خبر رنگ واقعیت گرفت و نیروهای آتش نشان‌ در تهران بسیج شدند تا تکلیف این تمساح گمشده را مشخص کنند و مردم تهران را از این ترس نجات دهند. اما در این بین در فضای مجازی ویدئویی منتشر شد که با وجود تمساح در دریاچه چیتگر شوخی بامزه به سبک برادر عبدالمالک ریگی شده است.

در ادامه این ویدئوی طنز را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوخی با ماجرای تمساح چیتگر به سبک برادر عبدالمالک ریگی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..