تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجراهای شنیدنی یک فینال معروف پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسن شیرمحمدی بازیکن اسبق پرسپولیس شاید الان از فضای رسانه دور باشد و خیلی در خبرها دیده نشود ولی او روزی روزگاری در فینال جام در جام آسیا برای قرمزها هم گل زد. او در آستانه این فینال حرف هایی می زند. حسن تقریبا 6 سال در پرسپولیس بازی کرد و در این شش سال 12 گل برای تیمش به ثمر رساند.یکی از بازیکنان با اخلاق فوتبال که به بهانه حضور پرسپولیس در فینال با ما هم کلام شده است.

بازی رفت با نیسان ژاپن.شما گل زدید اما پرسپولیس برنده نشد و بازی به تساوی رسید.آن مسابقه رفت بود درست است؟

بله،مسابقه رفت سال 72 بود.یادم می آید که از یک هفته قبل به ژاپن رفته بودیم.حسابی باران می آمد اما روز بازی هوا صاف و آفتابی بود.نمی دانم بخت و اقبال با ژاپنی ها یار بود یا بدشانسی با ما.در آن بازی باید سه تا گل به نیسان می زدیم.چند تا توپ به تیر دروازه زدیم اما طلسم شده بود.تا اینکه بالاخره من گل زدم و بازی یک – یک شد.

شما اما در بازی برگشت غایب بودید.

درخشش من در آن جام و به خصوص در آن بازی باعث شد تا تیم فعلی الغرافه قطر که آن موقع الاتحاد بود به من پیشنهاد مالی خوبی بدهند.می دانید که آن زمان در فوتبال ما پول نبود.پیشنهاد آنها هم خیلی خوب بود.از علی آقای پروین اجازه گرفتم و حاج عباس انصاری فرد هم وساطت کرد و رفتم قطر.

شما رفتید قطر،پرسپولیس هم باخت و قهرمان نشد.

بچه ها می توانستند قهرمان شوند.یک مساوی بدون گل می گرفتند کار تمام بود اما یک بر صفر باختند.

ناراحت بودید.

ببینید پرسپولیس عشق است و نمی شود آن را توصیف کرد. من هم بازیکن این عشق بودم که جدا شده بودم.داشتم بازی را از رادیو گوش می دادم و حسابی ناراحت شدم.اصلا دست خودم نبود.تا یکی دو هفته دپرس بودم.

حالا پرسپولیس این بار در فینال آسیاست.بازی با اولسان هیوندای کره جنوبی.2 سال قبل پرسپولس مقابل تیم ژاپنی ناکام بود.نظر شما درباره این بازی چیست؟

واقعا تیم یحیی گل محمدی شاهکار بزرگی انجام داده که به فینال آسیا رسیده است.چند بازیکن اصلی تیم رفته اند اما شاکله حفظ شده است.مطمئن هستم پرسپولیس بازی را می برد و این شگفتی تکمیل می شود. درست است که تیم ما کمبود مهاجم و مدافع دارد اما بازیکنان ایرانی خصوصاً پرسپولیس همیشه در سخت ترین شرایط شاهکار می کنند و من اطمینان دارم بازیکنان پرسپولیس در فینال با برد، شگفتی سازی و قدرتشان را تکمیل خواهند کرد.فوتبالی ها می دانند،رسیدن به فینال واقعا سخت است.همه باید حمایت کنند تا این شنبه هم بگذرد و انشاءالله پرسپولیس با جام قهرمانی به ایران برگردد.

252 252




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجراهای شنیدنی یک فینال معروف پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..