تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذکری توصیه شده جهت جلوگیری از محتلم شدن در خواب

احتلام به خروج مایع منی از انسان به هنگام خواب گویند.این اتفاق می تواند با شبیه سازی صحنه جنسی صورت گیرد و یا بدون آن باشد.در صورتی که فرد محتلم شود غسل جنابت بر او واجب میشود در ادامه همراه با نیک صالحی شوید تا درباره دعا و سوره برای محتلم نشدن بیشتر بخوانید.

سوره برای محتلم نشدن

اگر موقع خواب این ذکر را بخواند محتلم نخواهد شد.

آیات ۱ الی ۴ سوره طارق :

وَالسَّمَاء وَالطَّارِقِ

وَمَا أَدْرَاکَ مَا الطَّارِقُ

النَّجْمُ الثَّاقِبُ

إِن کُلُّ نَفْسٍ لَّمَّا عَلَیْهَا حَافِظٌ

پس از آن بگوید :

وَ
صَدَقَ اللَّهُ وَ نَصَرَ عَبْدَهُ وَ کَذَّبَ اَلشَّیْطَانُ وَحْدَهُ

بد نیست درباره دعا و سوره برای محتلم نشدن بیشتر بدانید

دعا هنگام خواب

۱– گفتن سه بار تسبیحات اربعه

۲- سه بار خواندن سوره توحید

۳– چهارده بار صلوات به نیابت ۱۴معصوم

۴– طلب مغفرت برای تمام مؤمنان و مردگان

۵– گفتن تسبیحات حضرت زهرا (سلام الله علیها)

۶– خواندن آیت الکرسی، فلق، ناس و کافرون

۷– خواندن این دعا که به منزله‌ی هزار نماز است: یَفْعَلُ اللهُ ما یشاءُ بِقُدْرَتِهِ وَ یَحْکُمُ ما یُریدُ بِعِزَّتِهِ

۸– خواندن سوره یس: از امام جعفر صادق (علیه السلام) نقل شده: هرکس یس را شب قبل از خواب بخواند، خدا هزار فرشته را مأمور وى خواهد کرد تا او را از شر هر شیطان رانده شده و هر آفتى حفظ کنند. (بحارالانوار، ج ۹۲، ص ۲۸۹)

۹– خواندن سوره قدر: از امام جعفر صادق (علیه السلام) روایت شده: هرکس هنگام خواب یازده بار سوره قدر را بخواند، خداوند یازده فرشته را مأمور وى خواهد کرد که او را تا صبح، از شر هر شیطان رانده شده اى، مراقبت کنند. (بحارالانوار، ج ۹۲، ص ۲۱۰)

۱۰– خواندن سوره واقعه: از امام صادق (علیه السلام) روایت شده: هر که هر شب پیش از خواب سوره واقعه را بخواند، در حالى خدا را ملاقات خواهد کرد که صورتش چون ماه شب چهارده است. (بحارالانوار، ج ۹۲، ص ۳۰۷)

۱۱– خواندن سوره ملک

سوره برای محتلم نشدندعا ذکری برای جوانان در خواب

این ذکر که از امام صادق (علیه السلام) روایت شده، برای در امان ماندن از جنابت است. آن حضرت فرمود: هرگاه از جنابت ترسیدی، در بستر خود بگو: اللهم انی اعوذ بک من الاحتلام و من سوء الاحلام و من ان یتلاعب بی الشیطان فی الیقظه و المنام
البته جنابت در خواب، یک حالت طبیعی برای جوان است و هرگز گناه و خطایی شمرده نمی شود؛ اما چون بسیاری اوقات، جنابت در خواب باعث اذیت و آزار جوانان می گردد و گاه باعث شرمندگی آنان می شود، این گونه اذکار برای جلوگیری از جنابت وارد شده است.
ذکر باعث تعادل روح آدمی می گردد و به طور غیر مستقیم از جنابت هایی که حاصل بی تعادلی روح اند، جلوگیری می کند. ذکر، روح و روان ما را از همه شهوت ها و کشمکش ها رها می سازد و راه را بر هرگونه تصرف و دست اندازی شیطان می بندد.

وبلاگ دعا و اذکار – باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذکری توصیه شده جهت جلوگیری از محتلم شدن در خواب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..