تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




#میترا_حجار؛ همصدا شدن شما را با ضد انقلاب تبریک می‌گوییم!

.به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روح الله زم، موسس و ادمین کانال تلگرامی آمدنیوز، صبح روز شنبه ۲۲ آذرماه ۱۳۹۹ به دار مجازات آویخته شد. اعدام زم بازتاب‌ها و واکنش‌های بسیاری را در فضای داخل و خارج کشور و همچنین بین چهره‌ها و کاربران در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

بیشتر بخوانید

میترا حجار، بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به اعدام زم پستی را در فضای مجازی منتشر کرد و نوشت:

" وقتی خبر اعدام فرزند محمدعلی زم را خواندم احساس کردم که من هم نمی‌توانم نسبت به مرگ فرزند او بی‌تفاوت باشم. من به مرگش راضی نبودم. دیکتاتور‌هایی مانند استالین یا ایدی‌امین با تمام قدرت‌شان و علی‌رغم ترسی که در دل مردم افکنده بودند دوام نیاوردند. امیدوارم روح فرزند او در آرامش باشد. "

کتایون ریاحی، بازیگر سینما و تلویزیون هم زیر پست حجار نوشت:

" درود بر تو و دل بزرگت و رحمت بر رفتگان و تسلیت به حاج آقا زم و همسرشان"

انتشار این پست و کامنت در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های بسیاری از سوی کاربران رو به رو شد، کاربران به این مسئله اعتراض داشتند که این به اصطلاح سلبریتی‌ها برای ترور شهید فخری زاده که به دست همین عوامل ضدانقلاب به شهادت رسید، واکنش نشان ندادند، اما برای کسی که علیه امنیت ایران فعالیت می‌کرد و باعث کشته شدن تعدادی از هموطنانمان شد پیام تسلیت می‌فرستند.

در ادامه توئیت‌های کاربران را مشاهده می‌کنید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «#میترا_حجار؛ همصدا شدن شما را با ضد انقلاب تبریک می‌گوییم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..