تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد سمیرا حسن پور دختر پاییز تا شاهرخ استخری و همسرش

خانم بازیگر بی حاشیه کشورمان و همسر کارگردانش در جشنوراه فیلم سال گذشته با فیلم سه کام حبس حضور داشتند. گفتنی است خانم بازیگر بانوی آذرماهی در سال ۶۳ در تهران متولد شده است. در ادامه تبریک های تولد سمیرا حسن پور را در نیک صالحی مشاهده کنید.

تولد سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور متولد ۱۶ آذر ۱۳۶۳ در تهران می باشد. وی فارغ‌التحصیل رشته نمایش است و کار هنری خود را از سال ۱۳۸۵ در تئاتر مجلس شبیه در ذکر مصایب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید فرزین بهرام بیضایی شروع کرد. سمیرا حسن‌پور با کارگردان مشهور سامان سالور ازدواج کرده است.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از نرگس محمدی , سمیرا حسن پور , سامان سالور , علی سخنگو , الهام طهموری , هنگامه حمیدزاده , امین زندگانی , دانیال عبادی , لیندا کیانی , فقیهه سلطانی , نورا هاشمی , پوراندخت مهیمن , میلاد میرزایی , فاطمه گودرزی , محمدرضا گلزار , شهره سلطانی , مصطفی کیایی , الهام پاوه نژاد , زیبا کرمعلی , شاهرخ استخری و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

نرگس محمدی : تو این عکس ۷ نفر بودیم که اقای اوجی پیاده ما رو توشهر نزدیک به ۳ ساعت چرخوند ۲ نفر با فحش جدا شدن با تاکسی رفتن
۲ نفر پاهاشون تاول زد من و سمیرا در حال عکس گرقتن تو آینه بودیم گمشون کردیم سمیرای عزیزم من و تو روزهای خیلی خوبی داشتیم وخنده های پر صدا تولدت مبارک عزیزم به امید روزهای بهتر کنار هم وخنده های بیشتر در مسیر سالهای باقی مانده????????♥️????????

تولد سمیرا حسن پورتبریک نرگس محمدی برای تولد سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور :من آن خزان زده برگم که باغبان طبیعت برون فکنده زگلشن به جرم چهره ی زردم…..????ماند از تو به یادگار در روز تولدم♥️
در آذر ماه پاییز طلایی من ۱۶ آذر

تولد سمیرا حسن پورسمیرا حسن پور تبریک تولد سمیرا حسن پور توسط همسرش

سامان سالور با انتشار تصویری از همسرش نوشت : پاییز فصل زیبایی هاست؛ فصل رنگارنگ برگها؛ فصل دانه های یاقوت انار؛ فصل طعم گس خرمالو؛ فصل بوی ماه مهر؛ فصل زایش آبان؛فصل شعله های هزار رنگ آذر… و درست در میانه های ماه سوم از شاهِ فصل هاست که تو نرم نرمک پا به این دنیا گذاشتی… تویی که پر از مهر و آبان و آذری…تویی که طعم زندگی در یکایک مهربانی ها و معرفتت نهفته است…

تویی که چون پاییز زیبا و با وقار و مهربانی…تویی که به تنهایی به جهانم معنا دادی…جهانی باهمه کمبودها و بدی ها و سختی ها که وقتی پا در آن گذاشتی به دلگرمی و دلخوشی ات زیبایی هایش را با هم بیشتر شناختیم و همراه هم بیشتر از آن آموختیم و لذت بردیم… تولدت مبارک یگانه بی همتا… تولدت مبارک سمیرا جان… تولدت مبارک دختر پاییز…

تولد سمیرا حسن پورسامان سالور در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

علی سخنگو : قوی شده ام!

می‌بینم!

می‌خندم!

رد می‌ شوم!

علی سخنگوعلی سخنگو

الهام طهموری : منصوره جونم ، لعیا

الهام طهموریالهام طهموری

هنگامه حمیدزاده :  ❄️#آذر#❄️

هنگامه حمیدزادههنگامه حمیدزاده

امین زندگانی : همیشه عمه مورد بی مهری قرار میگیره،و سرکار خانم سپیده خداوردی،در خانه امن به زیبایی مهر و بی مهریهایی که یک عمه در خانواده از خودش نشون میده و بهش دچار میشه رو با ایفای زیبای نقششون در سریال خانه امن به تماشاگر نشون دادند.

امین زندگانیامین زندگانی

دانیال عبادی :به #زندگی_دیگران #سنگ نزنید یک سنگ زندگیی را #نابود میسازد

سنگهایی مثل: #غیبت_ڪردن

#تهمت_زدن

#سخن_چینی

#دروغ_گفتن

#خبرچینی

#تحریک_کردن

#آبرو_بردن �

یک نفر یا یه زندگی را از ریشه درمیاورد…به زندگی دیگران سنگ نزنید!

دانیال عبادیدانیال عبادی لیندا کیانیلیندا کیانی

فقیهه سلطانی : ای کرونای ذلیل شده ! ???????????? بدان و آگاه باش که ما بازمانده‌گان بزودی به صحنه باز میگردیم و تو با چشمانی اشکبار و پاهایی ناتوان خواهی گریخت !

فقیهه سلطانیفقیهه سلطانی

نورا هاشمی : شما یکی از بهترین و نمونه ترین باباهای روی زمین هستید :دوستتون دارم

نورا هاشمینورا هاشمی

پوراندخت مهیمن : با پژمان بازغی و میلاد میرزایی عزیز پشت صحنه سریال بیگانه ای با من است ???????????? سریال بیگانه ای با من است
در حال پخش از شبکه دو سیما

پوراندخت مهیمنپوراندخت مهیمن

میلاد میرزایی :خانم گودرزی نازنین،چقدر در کنارتون یاد گرفتم،چقدر شما مهربان و کاربلد هستین، خیلی به من خالصانه کمک کردین.
فراموش نمیکنم.دوستتون دارم.

میلاد میرزاییمیلاد میرزایی

فاطمه گودرزی : کار با بچه ها دنیای متفاوتی داره آدمو سرشوق میاره به آدم صبوری یاد میده به آدم میگه از زمان حال لذت ببر آینده یک رازه وگذشته رفته تموم شده خلاصه میگه این نیز بگذرد درهرصورت کار کردن با نوجوانان وبچه ها خیلی لذتبخشه ماهم وظیفه داریم وقت بیشتری براشون بگذاریم❤️

فاطمه گودرزیفاطمه گودرزی

محمدرضا گلزار : یادگاری لذتبخش در خاطر من با پایان همکاری مجدد با ساره بیات عزیز

محمدرضا گلزارمحمدرضا گلزار

شهره سلطانی :دوست عزیزى با توجه ب روحیه و علاقه من ب حیوانات این عکس ها را ادیت کرده و براى من فرستاده اند ، ب رسم تشکر و ادب براى شما عزیزان ب اشتراک میزارم تا شما هم از هنر ایشان لذت ببرید امیدوارم همه مخلوقات خداوند زندگى آزاد و آرامى داشته باشند و هرگز اسارت را تجربه نکنند. ب امید آگاهى همه ما و مهربانى بیشتر????????????????

شهره سلطانیشهره سلطانی

مصطفی کیایی : وقتی بعد از مدتها خانه نشینی و کلاس آن لاین یه جای خلوت پیدا میشه اینجوری ذوق میکنن، حالا قدر ساده ترین خوشی هامون رو میدونیم.

مصطفی کیاییمصطفی کیایی

الهام پاوه نژاد :بر دکه‌ی روزنامه فروشی

باران

به شکل الفبا می‌بارد.

دوست دارم

چند حرف و شاخه گلی در منقارم بگیرم

و منتظرت بمانم.

باران

موزون و مقفا

می‌بارد

می‌بارد

می‌بارد

و تو

دیر کرده‌یی.

گُل‌ها

مثل پرندگان به دام افتاده در کف من می‌لرزند.

تو نخواهی آمد

و شعر

داستان پرنده‌یی است

که پرواز را دوست دارد و

بالی ندارد.” #شمس_لنگرودی ????

الهام پاوه نژادالهام پاوه نژاد

زیبا کرمعلی : سوت پایان بیست و چهارسالگی پر اتفاق و پر فراز و نشیب. سالی که پر از تجربه شد و قدر چند سال گذشت. سالی که میدونم بعدها به عنوان یک سال ویژه از عمرم ازش یاد خواهم کرد. از اینجا به بعد حس می‌کنم زیستن سرعت گرفته.

انگار که زمان سریع تر بگذره و روزها دیگه بیست و چهار ساعت نباشن. زمان کوتاه تر شده یا سقف خواسته‌های ما بلندتر، نمیدونم. ولی می‌دونم که پاهام قوی‌تر و ورزیده تر از قبل رو زمین ایستاده و آماده شلیکه که بدوه و بدوه. بی پرواتر از قبل و مصمم‌تر از همیشه.

زیبا کرمعلیزیبا کرمعلی

شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی پور

شاهرخ استخریشاهرخ استخری

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد سمیرا حسن پور دختر پاییز تا شاهرخ استخری و همسرش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..