تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جعبه گشایی ایکس باکس سری ایکس مایکروسافت

اکنون موعد رویارویی با جدید‌ترین نسل از کنسول‌هایی است که هیجانات ناشی از انتظار برای رونمایی و عرضه به بیش از یک سال به‌طول کشیده بود. ایکس ‌باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 نسل جدید کنسول‌های بازی هستند. ایکس باکس سری ایکس با رنگ مشکی معرفی ‌شده و ابعادش  ۳۰۱ در ۱۵۱ در ۱۵۱ میلی‌متر است و تقریبا ۴/۵ کیلوگرم هم وزن دارد. با این مشخصات، ایکس باکس سری ایکس بزرگ‌تر از سری اس و کوچک‌تر از پلی استیشن ۵ است و از‌نظر ظاهری نیز، این کنسول مکعب‌مستطیلی تا حد زیادی شکل‌و‌شمایل کیس‌های کامپیوتر را تداعی می‌کند که البته با ظرافت‌های خاصی در طراحی همراه شده است. در قسمت جلو کنسول، درایو نوری آن قرار گرفته و در گوشه بالای این قسمت هم لوگو ایکس باکس را شاهد هستیم. سری ایکس پورت‌های USB، یک پورت اترنت، پورت HDMI 2.1 و درگاهی برای اتصال اکسپنشن‌های حافظه دارد. همچنین، قسمت بالای کنسول هم ظاهری شبکه‌ای‌مانند دارد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV | تماشا در آپارات

منتظر بررسی نهایی این کنسول باشید. شما کاربران زومیت طرفدار کدام‌یک از کنسول‌های نسل‌نهمی هستید: پلی‌استیشن ۵ یا ایکس‌باکس سری ایکس؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جعبه گشایی ایکس باکس سری ایکس مایکروسافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..