تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه آثار محمدحسین عماد در گالری آریانا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گالری آریاناپلاس به همراه گالری اثر، نمایشگاه حجم‌های محمدحسین عماد به عنوان «شعاع» را در گالری آریانا برپا می‌کند. در این نمایشگاه، ۱۰ اثر از کارهای این هنرمند نمایش داده می‌شود.

این نمایشگاه، روز یک‌شنبه شانزدهم آذر تا دوازدهم دی‌ (به مدت یک ماه) در گالری آریاناپلاس برگزار خواهد شد.

محمدحسین عماد، مجسمه‌ساز معاصر ایرانی است. او اولین نمایشگاه انفرادیش را در سال ۱۳۷۲ برپا کرد و پس از آن نیز به برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی در ایران، فرانسه، کویت، امارات متحده عربی و هند ادامه داد. عماد، در دوسالانه چهارم مجسمه‌سازی معاصر ایران (۱۳۸۴)، مجسمه‌ساز برگزیده شد و تندیس دوسالانه چهارم مجسمه‌سازی معاصر ایران را هم از آن خود کرد.

این هنرمند در سال ۱۳۸۶ دیپلم افتخار دوسالانه پنجم مجسمه‌سازی معاصر ایران را دریافت کرد. از مجسمه‌های شهری محمدحسین عماد، می‌توان به «یادمان بهشتی» نصب شده در میدان دانشگاه شهید بهشتی تهران و همین‌طور مجسمه «وزیر» که در پارک گفت‌وگوی تهران نصب شده است، اشاره کرد. عماد همچنین ۳ سردیس از محمود حسابی در شهرهای تهران (میدان تجریش)، اراک و بوشهر ساخته و نصب کرده است.

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه آثار محمدحسین عماد در گالری آریانا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..