تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی اس ۲۱ با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ گیگابایت رم در گیک‌بنچ دیده شد

در جدیدترین اطلاعات فاش‌شده از گلکسی اس ۲۱، امروز مدلی از این گوشی در گیک‌بنچ دیده شد که به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است و ۸ گیگابایت رم دارد.

مقاله‌ی مرتبط:

 این گوشی با شماره مدل SM-G991U در گیک‌بنچ ثبت شده و نام تراشه آن Lahaina ذکر شده است. این نام، اسم رمز تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ است. همچنین مشخص شد این گوشی در کنار اینکه ۸ گیگابایت رم دارد، به اندروید ۱۱ مجهز شده است.

گلکسی اس ۲۱ با تراشه اسنپ دراگون ۸۸۸

گلکسی اس ۲۱ که در گیک‌بنچ ۵.۲.۵ توانسته امتیاز ۱۰۷۵ در حالت تک‌هسته‌ای و امتیاز ۲۹۱۶ در حالت چندهسته‌ای کسب کند.

انتظار می‌رود گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ زودتر از موعد معرفی شوند. در طول ماه‌های گذشته اطلاعات مختلفی از این گوشی‌ها منتشر شده است. گفته می‌شود گلکسی اس ۲۱ اولترا به قلم مجهز شده است. مدل اولترا قصد دارد جایگزین سری نوت شود. بر اساس شایعات، قرار است گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی اس ۲۱ اولترا جایگزین خانواده نوت شوند.

ویدئوی زیر مدل سه‌بعدی گلکسی اس ۲۱ را نشان می‌دهد که با توجه‌ به شایعات و تصاویر فاش‌شده طراحی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی اس ۲۱ با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ گیگابایت رم در گیک‌بنچ دیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..