تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت تسهیلات حمایتی به اماکن ورزشی قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ افسانه حسن نایبی، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: صاحبان اماکن ورزشی و استخرها از تسهیلات حمایتی بهره‌مند می‌شوند.
 حسن نایبی در این باره اظهارکرد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی اداره کل ورزش و جوانان همه استخرهای استان و تعدادی از باشگاه های ورزشی با معرفی ادارات ورزش شهرستان ها برای دریافت تسهیلات کرونا با سود ۴درصد به استانداری قزوین معرفی شدند.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: با درخواست وزارت ورزش و جوانان تعدادی از باشگاه های ورزشی استان برای دریافت تسهیلات به وزارتخانه معرفی شدند.
پیش از این تعدادی از باشگاه ها موفق به دریافت وام کرونا از سامانه کارا شده‌ بودند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت تسهیلات حمایتی به اماکن ورزشی قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..