تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تراشه‌ جدید سری ۷ کوالکام احتمالا سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ معرفی می‌شود

کوالکام چند روز پیش تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۸۸ را معرفی کرد. انتظار داشتیم در کنار معرفی این تراشه پرچم‌دار، تراشه‌های میان‌رده این شرکت هم معرفی شوند؛ اما چنین اتفاقی رخ نداد و اطلاعاتی از مدل جدید تراشه‌ی سری ۷ این شرکت منتشر نشد.

مقاله‌ی مرتبط:

امروز خبری در ویبو منتشر شده است که به زمان معرفی تراشه‌ی جدید سری ۷ کوالکام اشاره دارد. بر اساس این خبر، کوالکام این تراشه‌ی میان‌رده را سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد کرد که در همان زمان راهی بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود عضو جدید سری ۷ کوالکام رقیبی برای اگزینوس ۱۰۸۰ باشد که با معماری ۵ نانومتری ساخته شده است و از مودم 5G بهره می‌برد. این تراشه‌ی کوالکام با MT6893 مدیاتک هم رقابت خواهد کرد.

تا این لحظه مشخص شده است که تراشه‌ی جدید سری ۷ کوالکام در گوشی هوشمندی با شماره مدل SM7350 قرار خواهد گرفت؛ این گوشی فعلا با اسم رمز Cedros شناخته می‌شود که نام جزیره‌ای در مکزیک است.

جدیدترین تراشه سری ۷ کوالکام در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۵۳۰,۰۰۰ کسب کرده است که نشان می‌دهد عملکردی بهتر از اسنپدراگون 765G دارد اما ضعیف‌تر از اسنپدراگون ۸۶۵ است. اسنپدراگون ۸۶۵ در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۶۰۰,۰۰۰ کسب کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تراشه‌ جدید سری ۷ کوالکام احتمالا سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ معرفی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..