تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کوکوی به، شامی خوشمزه برای شب های زمستان

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر مشتری پر و پا قرص به هستید و غذا‌هایی که با به درست می‌شود را دوست دارید، کوکوی به را هم امتحان کنید. این کوکو طعم شیرین دارد و یک شام خوشمزه و سبک برای شب‌های زمستانی است؛ در ضمن گیاهخوار‌ها هم می‌توانند آن را بخورند.

مواد لازم برای ۳ نفر:
به متوسط ۲ عدد
تخم مرغ ۳ عدد
آرد برنج ۲ قاشق سوپخوری
زعفران محلول در آب ۱ قاشق سوپخوری
نمک به میزان لازم
شکر ۱ قاشق سوپخوری

بیشتر بخوانید:

آموزش آشپزی؛ از رولت مرغ کبابی و توپ سیب زمینی با ژامبون و پنیر تا یک کوکوی متفاوت با چیپس و ترشی بادمجان بوشهری + تصاویر

طرز تهیه کوکوی به:
ابتدا به‌ها را بشویید و سپس آن‌ها را پوست بگیرید. در یک کاسه مناسب به‌ها را با رنده درشت، رنده کنید. حال تخم مرغ‌ها را اضافه کرده و آن‌ها را خوب با به‌های رنده شده مخلوط کنید.

در این زمان زعفران محلول در آب را همراه با شکر و آرد برنج به مواد اضافه کرده و خوب هم بزنید تا مواد کاملا با هم مخلوط شوند. کمی نمک هم بزنید. مواد را خوب هم بزنید تا مایه کوکو آماده شود.

در یک تابه مناسب مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود. حالا مایه کوکو را یکباره داخل تابه بریزید و پخش کنید. در تابه را بگذارید و صبر کنید تا کوکو خودش را بگیرد، سپس آن را برش بزنید و به آرامی برش‌ها را برگردانید.

بعد از آنکه کوکو آماده شد، آن‌ها را از داخل تابه درآورید و سرو کنید.


نکاتی برای پخت کوکوی به:
* مقدار شکر داخل این کوکو بسته به ذائقه‌تان دارد. می‌توانید مقدارش را کمتر یا زیادتر کنید.

* این کوکو را در فر هم می‌توانید درست کنید به این ترتیب مقدار روغن کمتری استفاده شده و برای آن دسته از افرادی که رژیم لاغری دارند مناسب‌تر خواهد بود.

فوت وفن
* دقت کنید که حرارت تابه باید کم باشد، چون به زود می‌سوزد.

منبع: بیتوته

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کوکوی به، شامی خوشمزه برای شب های زمستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..