تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سونی خود را نسبت‌به جامعه کاربران پلی استیشن 4 مسئول می‌داند

کنسول‌های نسل نهمی پس از مدت‌ها انتظار سرانجام به بازار آمدند و میزان استقبال از پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، مطابق انتظارات، بسیار بالا بود. اگر زومجی و اخبار بازی را دنبال کرده باشید می‌دانید پلی استیشن 5 توانست در همان روزهای ابتدایی خود موفق ظاهر شود و لقب بهترین عرضه در تاریخ کنسول‌های پلی استیشن را به‌ خود اختصاص دهد. 

صرف‌نظر از قدرت پردازشی کنسول‌ها، عاملی که موفقیت یا شکست آن‌ها را تعیین می‌کند بازی‌ انحصاری است که به‌هنگام عرضه‌ی کنسول و در ادامه‌ی مسیر برای آن دردسترس قرار می‌گیرد. در رابطه با پلی استیشن 5 مسئله‌ای که باعث انتقاد بسیاری از کاربران و همچنین منتقدین شد، کمبود انحصاری‌هایی بود که مردم را به تهیه‌ی کنسول ترغیب کنند. اگر نسخه‌ی ریمیک بازی Demon's Souls و بازی Astro’s Playroom (اثری جهت نمایش ویژگی‌های کنترلر دوال سنس) را نادیده بگیریم، تمام بازی‌های دردسترس، برای هر دو کنسول‌های نسل فعلی و هشتم منتشر شده‌اند.

به‌دنبال اینکه هیدکی نیشینو، معاون بخش سرگرمی سونی، اعلام کرد تولید بازی برای پلی استیشن 4 همچنان اهمیت دارد و تا حدود سه سال آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت، جیم رایان، مدیر واحد سرگرمی‌های تعاملی سونی، به‌نوعی مهری تأیید بر صحبت‌های همکار خود زد.

جیم رایان در مصاحبه با مجله‌ی اج تأکید کرد با وجود اهمیت کنسول نسل جدید، اما پلی استیشن 4 باعث تشکیل جامعه‌ی بسیار بزرگی شده است و از همین‌رو داستانی طولانی‌تر از زمان PS3 در انتظار آن خواهد بود. رایان گفت: «ما احساس می‌کنیم که مسئولیت زیادی در قبال جامعه‌ی بسیار بزرگی که تشکیل شده است، داریم. تا زمانی‌که درخواست و نیاز را در بازار احساس کنیم، به تولید بازی برای کاربران پلی استیشن 4 ادامه خواهیم داد».

مقاله‌های مرتبط:

رایان حرف‌های خود را ادامه داد: «به‌نظر من این کاری منطقی و درستی است که باید انجام دهیم. فکر می‌کنم داستان و سرانجامی که در انتظار PS4 است فراتر از پلی استیشن 3 خواهد بود. هرچه زمان سپری شود اهمیت پلی استیشن 5 بیشتر حس خواهد شد و به‌مرور زمان به‌عنوان کنسول اصلی جایگزین می‌شود».

حال باید منتظر ماند و دید انتشار آثاری چون Horizon Forbidden West، بازی Sackboy: A Big Adventure و همچنین Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به‌صورت مشترک برای هر دو کنسول در آینده می‌تواند عواقب بدی را برای پلی استیشن 5 و سونی به‌همراه داشته باشد یا خیر؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سونی خود را نسبت‌به جامعه کاربران پلی استیشن 4 مسئول می‌داند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..