تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعویق فینال آسیا؟ بعید است!

روز گذشته شایعات زیادی مبنی بر درخواست CAS برای تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا تا زمان صدور رای شکایت این تیم از پرسپولیس شنیده شد و ظاهرا از سخپوشان مستنداتی درباره این شکایت خواسته شده است. این اخبار نگرانی‌های زیادی را به همراه داشت اما به نظر نمی‌رسد تعویق فینال بازی‌ها شدنی باشد.

رویه AFC این است که عموما درخواست های دادگاه CAS برای صدور دستور موقت را نمی‌پذیرد و رد پیشنهاد این دادگاه درباره به تعویق افتادن فینال در پی شکایت النصر و درخواست انها برای صدور دستور موقت هم به همین دلیل بوده چرا که اساسا کنفدراسیون هیچ باوری درباره تخلف پرسپولیس در جذب بازیکنان جدید را ندارد.

از طرفی مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا باید تا پایان سال 2020 به پایان برسد چرا که برنامه مسابقات تا پایان سال میلادی جاری بوده و تمامی قراردادهای AFC در پایان سال تمام خواهد شد و عدم برگزاری بازی فینال به معنای نقض قراردادهای فعلی خواهد بود.

258 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعویق فینال آسیا؟ بعید است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..