تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفاوت عجیب تیم‌های شرق و غرب آسیا باهم

این روزها مسابقات تیم‌های شرقی لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در قطر برگزار می‌شود و تیم‌های این منطقه باهم در رقابت هستند تا با کسب عنوان قهرمانی منطقه شرق، حریف پرسپولیس در بازی پایانی شوند.

در این بین یک نکته جالب به چشم می‌خورد و آن هم عدم مثبت شدن حتی یک تست کرونا تا به امروز است. این اتفاق درحالی رخ داده که در زمان برگزاری بازی‌های تیم‌های غربی تست‌های مثبت زیادی دیده شد و حتی تیمی چون الهلال به خاطر تعداد زیاد کرونایی‌هایش از مسابقات کنار گذاشته شد.

علت این تفاوت بزرگ را باید در موضوع رعایت کردن پروتکل‌ها از سوی تیم‌های شرقی همانند چیزی که در فرودگاه قطر از بازیکنان شانگهای مشاهده شد و هم‌چنین بیشتر شدن تجربه مسئولان برگزاری مسابقات جستجو کرد.

258 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفاوت عجیب تیم‌های شرق و غرب آسیا باهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..