تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاب بهترین برنامه‌ها و بازی‌های سال ۲۰۲۰ گوگل پلی

گوگل طبق سنت هر ساله‌اش، نام بهترین برنامه و بازی‌های سال ۲۰۲۰ را اعلام کرد. نام‌های قرار گرفته در فهرست برترین‌ها دسته‌بندی‌های مختلف همانند اپلیکیشن، بازی، فیلم و کتاب را شامل می‌شوند. جای تعجب نیست که برترین برنامه‌های منتخب کاربران و ویراستاران گوگل پلی ناشی از فشاری بوده که در سال ۲۰۲۰ وجود داشته است. برنامه‌ی برتر خواب، Loona، توانست عنوان بهترین اپلیکیشن سال ۲۰۲۰ را در ایالات متحده‌ی آمریکا به‌دست آورد و در همین حال، کاربران گوگل پلی هم سرویس پخش Disney+ را به‌عنوان گزینه مدنظرشان در فروشگاه، انتخاب کردند.

برنامه‌ی Loona نویددهنده تغییر خلق‌و‌خو است و به کاربران کمک می‌کند هنگام خواب، با احساسات منفی جمع‌شده در طول روز مقابله کنند. در توضیحات این اپلیکیشن، آمده است با افزایش اضطراب و استرس، الگوی خواب مختل می‌شود. به‌منظور مقابله با این موضوع، برنامه‌ی Loona منظره‌های خواب شبانه را نمایش خواهد داد که ترکیبی از آرامش مبتنی‌بر فعالیت و داستان‌سرایی و صداهای آرامش‌بخش است تا کاربران بتوانند استرس خود را کاهش دهند و خواب آرامی را تجربه کنند.

برخلاف سایر برنامه‌های مربوط به خواب یا آرامش‌بخش که کاربران حین استفاده از آن‌ها چشمانشان را می‌بندند، Loona کاری می‌کند کاربران تا لحظه‌ی آخر هم نگاهشان به گوشی باشد. کاربران هنگام پخش داستان خواب، برای رنگ‌آمیزی روی تصاویر ضربه می‌زنند. در سال جاری نیز، این شرکت فهرست‌های پخش موسیقی خود را با نام SoundScapes معرفی کرد و ماه اکتبر گفت برنامه‌ی خود را برای سیستم‌عامل iOS منتشر کرده و میانگین روزانه استفاده کاربران از برنامه هم معادل ۳۴ دقیقه است.

در‌حال‌حاضر، برنامه‌ی Loona توانسته ۵۰۰ هزار کاربر جذب کند که تاکنون در‌مجموع، ۳۵ میلیون دقیقه از وقت خود را در آن سپری کرده‌اند. این اپلیکیشن در نسخه‌ی دوم خود قصد دارد تغییراتی به‌وجود آورد و فقط روی ایجاد آرامش برای خواب متمرکز نشود و در زمینه‌ی مدیریت خلق‌و‌خو نیز گسترده‌تر و در‌کنار چرخه‌ی خواب، چرخه بیداری را هم شامل شود. همچنین، شرکت سازنده تصمیم گرفته است توصیه‌های محتوای شخصی‌شده را هم اضافه کند.

Loona

علاوه‌بر Loona، ویراستاران گوگل پلی بازی اکشن رایگان نقش‌آفرینی Genshin Impact را به‌عنوان بهترین بازی سال معرفی کردند. این بازی پر‌رمز‌و‌راز توانست کاربران زیادی را شیفته‌ی خود کند. درحقیقت، Genshin Impact را به‌عنوان نخستین بازی جهان باز miHoYo باید معرفی کرد که نبردهایی با جادوهای اساسی و تغییر شخصیت و کسب درآمد برای به‌دست‌آوردن شخصیت‌های جدید، سلاح‌ها و... اضافی را شامل می‌شود.

بااین‌حال و از دیدگاه کاربران، SpongeBob: Krusty Cook-Off به‌عنوان بهترین بازی انتخاب شده است. برنامه‌ی دیگری که توانست به‌علت کروناویروس رشد چشمگیری تجربه کند، دیزنی پلاس بود که امسال توانست جایزه‌ی بهترین برنامه را هم به‌دست آورد. این سرویس پخش توانست به خانواده‌های در قرنطینه به‌علت شیوع کروناویروس کمک کند سرگرمی لازم برای فرزندانشان را داشته باشند. همچنین با نمایش‌های جدید همانند The Mandalorian توانست نظر مخاطبان بزرگ‌سال را هم به خود جلب کند.

در کنار برندگان برتر، گوگل نام تعداد دیگری از بهترین برنامه‌ها همانند برنامه‌ی آموزشی Centr (کریس همسورث)، برنامه‌ی اصلاح رفتار Intellect و بهترین بازی‌ها همانند The Gardens Between و Harry Potter: Puzzles & Spells و Sky: Children of the Light را معرفی کرد. درادامه، گوگل پلی انواع مختلف ژانرهای بازی را بررسی و در میان آن‌ها، تعدادی از بهترین‌های سال ۲۰۲۰ را انتخاب کرده است. این بازی‌ها عبارت‌اند از:

Brawlhalla Bullet Echo GWENT: The Witcher Card Game Legends of Runeterra The Seven Deadly Sins: Grand Cross Cookies Must Die GRIS Inbento Maze Machina Sky: Children of Light Disney Frozen Adventures DreamWorks Trolls Pop EverMerge Harry Potter: Puzzles & Spells pongeBob: Krusty Cook-Off Fancade Genshin Impact Minimal Dungeon RPG Ord The Gardens Between

سایر برنامه‌های منتخب و برتر سال ۲۰۲۰ از دیدگاه گوگل پلی در دسته‌بندی‌های مختلف همانند بهترین لوازم ضروری روزمره و بهترین‌ها برای رشد شخصی و بهترین سنگ‌های قیمتی مخفی ازاین‌قرارند:

Calmaria Grid Diary The Pattern Whisk Zoom Centr Intellect Jumprope: How-to Videos Paired: Couples App Speekoo Cappuccino Explorest Loóna Paperless Post ayasui Sketches Bazaart Disney+ Dolby On Reface Vita GreenChoice Medito and ShareTheMeal

بهترین فیلم‌های منتخب سال ۲۰۲۰ از دیدگاه گوگل پلی عبارت‌اند از:

Bill & Ted Face the Music Just Mercy Miss Juneteenth Onward Parasite

بهترین کتاب‌های منتخب گوگل پلی در سال ۲۰۲۰ هم بدین‌شرح‌اند:

A Promised Land اثر باراک اوباما The City We Became اثر N.K. Jesmin Riot Baby اثر Tochi Onyebuchi Solutions and Other Problems اثر Allie Brosh You Had Me at Hola اثر Alexis Daria



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاب بهترین برنامه‌ها و بازی‌های سال ۲۰۲۰ گوگل پلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..