تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظریف: آمریکا می‌تواند به زمان قبل از خروج برجام بازگردد

به گزارش خبرآنلاین،  محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه طی نشست مجازی گفت و گوهای مدیترانه ای همچنین گفت: اروپا و آمریکا باید نسبت به اجرای برجام متعهد باشند و پس از آن ما نیز اجرای الزامات‌مان را از سر می‌گیریم.

ظریف از آمریکا خواست با بازگشت به توافق هسته ای، حسن نیت خود را نشان دهد و عنوان کرد که اگر آمریکا به تعهدات اصلی و اولیه‌اش پایبند باشد، ایران نیز پایبندی خود را نشان خواهد داد.

وزیر خارجه ایران در ادامه افزود: آمریکا می‌تواند به زمان قبل از خروجش از برجام برگردد. پیشنهادات ما بر روی میز است در مورد طرح صلح تنگه هرمز روی میز است. دست همکاری ما برای تعامل به سوی همسایگان است. ما همه باید با حسن نیت حرکت کنیم تا از بروز فاجعه در منطقه جلوگیری کنیم.

ظریف در ادامه از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای تبادل زندانیان بیشتر به دنبال تبادل اخیر یک تبعه انگلیسی - استرالیایی با سه شهروند ایرانی خبر داد.

وی درباره امنیت منطقه و جهان و لزوم همکاری های جهانی برای صلح جهانی گفت: فکر می کنم ما نمی توانیم به بهای یکدیگر زندگی کنیم.  شما نمی توانید به بهای ناامن کردن دیگران، امن شوید و امنیت داشته باشید.اوضاع جهانی باید تغییر کند.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظریف: آمریکا می‌تواند به زمان قبل از خروج برجام بازگردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..