تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷۰ درصد یزدی ها روش غیر مستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کردند/ لزوم ثبت نام در سامانه سجام

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ علی نمازی در نشست خبری برخط خانه مطبوعات یزد گفت: آغاز طرح توزیع سهام عدالت از سال ۸۴ بود و دولت طبق قانون موظف است توزیع را بین مردم انجام دهد و شامل شش دهک پایین جامعه می شود.
 وی افزود: استان یزد در مجموع ۳۰ درصد از دارندگان سهام عدالت روش مستقیم و ۷۰ درصد روش غیر مستقیم را انتخاب کردند.
وی با اشاره به اینکه با پذیرش شرکت سرمایه گذاری در بازار سرمایه امکان خرید و فروش در بازار سرمایه فراهم شد، گفت: برای این که سهامداران بتوانند از منافع این شرکت سرمایه گذاری استفاده کنند باید در این مرحله وارد سامانه سجام شده و احراز هویت شوند و کد بورسی را دریافت کنند.
نمازی گفت: در صورتی که ثبت نام نکنند سود سهام و واریزی سود به آنها تعلق نخواهد گرفت.
نمازی گفت: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد افزود: شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان با ارزشی بالغ بر شش هزار میلیارد تومان در بازار سرمایه فعال شده است و دارایی این شرکت متشکل از سهام ۴۰ شرکت اقتصادی است.
وی اسامی این شرکت ها را شامل بانک تجارت، ملت، شرکت چادرملو، سیمان داراب، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تبریز، پست بانک ایران، گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران، سایپا، فولاد مبارکه، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ... اعلام کرد.
نمازی بیان کرد: برای تشکیل مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در استان باید بیش از ۵۰ درصد از دارندگان سهام عدالت روش غیرمستقیم، در سامانه سجام احراز هویت شوند تا بتوان مجمع این شرکت سرمایه گذاری را برگزار کرد.
وی گفت: به علت اینکه سبد سهام یکسان است ارزش دو سهام عدالت مستقیم و غیر مستقیم در بلند مدت یکسان خواهد بود.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷۰ درصد یزدی ها روش غیر مستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کردند/ لزوم ثبت نام در سامانه سجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..