تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید دوربین مداربسته از فروشگاه تی سی شاپ

دوربین مدار بسته که امروزه یکی از رایج‌ترین و پر‌طرفدار‌ترین سیستم‌های نظارتی است، ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و البته مهمی دارد که در هنگام انتخاب و خرید آن باید دقت نظر لازم را به خرج دهید. در ادامه با فروشگاه تی سی شاپ همراه شوید تا با آگاهی از راهنمای کامل خرید دوربین مدار بسته، بهترین و مناسب ترین‌انتخاب را برای خود داشته باشید. فروشگاه اینترنتی تی سی شاپ در راستای گسترش فرهنگ تجارت الکترونیک در کشور و ارائه خدمات آنلاین فروش تجهیزات نظارتی و حفاظتی با گارانتی معتبر و رسمی و با بهره‌گیری از کادری مجرب و متخصص در زمینه نصب دوربین‌های مداربسته، طراحی شبکه و … با رعایت استانداردهای جهانی در بستری امن بر طبق نیاز و سلیقه ایرانیان فعالیت می‌کند.

احتمالاً بازار جهانی دوربین مدار بسته در سال ۲۰۱۵ حدود ۱۹ میلیارد دلار ارزش داشته است. انتظار می‌رود این بازار با نرخ رشد ترکیبی سالیانه تقریبا ۲۰٪ رشد کند و در سال  ۲۰۲۵ به عدد ۵۷ میلیارد دلار برسد و به دلیل تمرکز روزافزون دولت‌ها به سمت امنیت عمومی و نظارت بر شهر، تقاضای دوربین‌های مدار بسته در سراسر جهان افزایش چشمگیر دارد. علاوه بر این، بازار دوربین مدار بسته از بخش غیر سازمان‌یافته به سازماندهی منتهی می‌شود که یکی دیگر از عواملی است که باعث رشد بازار می‌شود. با استناد به تقاضا و پتانسیل بازار دوربین‌های مدار بسته ، شرکت‌های سرمایه‌داری متنوعی در این بازار سرمایه‌گذاری می‌کنند و به شرکت‌ها برای توسعه محصولات جدید و پیشرفته کمک می‌کنند؛ این یکی دیگر از دلایل عمده رشد زیاد این بازار است. اما آگاهی کم مردم کشورهای درحال‌توسعه درباره محصولات پیشرفته دوربین مدار بسته می‌تواند تا حدودی مانع رشد بازار شود.

آنالیز محتوای ویدیویی یکی از عمده ترین روندهای مشاهده‌شده در این صنعت است. یک روش واضح برای ذخیره‌سازی اطلاعات در دوربین‌های مدار بسته برای تجزیه و تحلیل خودکار فیلم برای تشخیص و تعیین وقایع زمانی و مکانی وجود دارد. روند عمده دیگری که در صنعت دنبال می‌شود شامل افزایش اولویت دوربین دام به دوربین‌های باکس است. نصب و راه‌اندازی دوربین‌های ثابت گنبدی (دام)  از نظر زیبایی بسیار آسان است. صنعت شاهد روندهای مختلف دیگری نیز هست که در گزارش به‌صورت مفصل مورد بحث قرار می‌گیرد.

بخش‌بندی‌ها

بازار دوربین مدار بسته و همچنین قیمت دوربین مداربسته  بر اساس انواع دوربین‌های مدار بسته تقسیم می‌شود. دوربین‌های مدار بسته آنالوگ ، آنالوگ HD و پروتکل اینترنت، انواع عمده دوربین‌های مدار بسته هستند. بازار دوربین‌های IP به دوربین‌های IP سیمی و دوربین‌های IP بی‌سیم تقسیم می‌شود. بازار دوربین IP به دلیل پیشرفت‌های تکنولوژیکی، شاهد بالاترین رشد ترکیبی سالیانه در بازار دوربین مدار بسته است.

در اینجا به دلیل اهمیت محصولات بر پایه فناوری دوربین‌های تحت شبکه، اکثر فروشگاه‌های اینترنتی دنیا و همینطور فروشگاه تی سی شاپ عمده فروش محصولات  خود را بر اساس همین موج طرح‌ریزی کرده‌اند .

بازار دوربین مدار بسته به فناوری CMOS و CCD تقسیم می‌شود. تقاضا برای فناوری CMOS به دلیل راحتی و کیفیت برای کاربر در سال‌های آینده افزایش می‌یابد. خرید دوربین مدار بسته مجدداً بر مبنای استفاده نهایی کاربران به مراکز آموزشی، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، املاک و مستغلات، اماکن مذهبی، دولت، خرده‌فروشی، بخش IT و بخش حمل‌و‌نقل تقسیم می‌شود. در میان تمام کاربران نهایی فوق ، دولت بزرگ‌ترین کاربر نهایی برای دوربین‌های مدار بسته است. سهم بزرگ به استفاده گسترده از دوربین‌های مدار بسته در دفاتر دولتی و جاده‌ها منتسب می‌شود.

با رشد و گسترس ویروس کرونا و نیاز مدارس و دانشگاه‌ها به تشکیل کلاس مجازی، کمپانی‌های مطرح تولیدکننده دوربین مداربسته همچون HIKVISION راه‌حل‌های زیادی در این خصوص ارائه داده‌اند.

بازار با توجه‌ به ساختار، به کانال توزیع و کانال خرده‌فروشی تقسیم می‌شود. کانال توزیع بیشترین سهم در بازار جهانی دوربین مدار بسته را به خود اختصاص داده است. بااین‌حال، بازار خرده‌فروشی شاهد رشد بالایی خواهد بود.

تی سی شاپ

تحلیل منطقه‌ای

آمریکای شمالی بزرگ‌ترین بازار برای دوربین‌های مدار بسته و پس از آن اروپا و آسیا است. بازار آسیا به‌ویژه هند و چین قابلیت لازم برای رشد بازار جهانی دوربین‌های مدار بسته را دارند. بهبود زیرساخت‌ها، ابتکارات دولت و رشد چشمگیر اقتصادی در این منطقه موجب رشد این بازار شده است.

بازیکنان اصلی

بازیکنان برجسته این بازار عبارت‌اند از فناوری دیجیتال HIKVISION، امنیت HONEWELL، سیستم امنیتی BOSCH ،SAFRAN Security، فناوری DAHUA ،ASSABLOY، محصولات امنیتی TYCO ،Flir Systems، سامسونگ و ارتباطات AXIS که در میان دیگران، شاخصان بازار نظارت تصویری هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید دوربین مداربسته از فروشگاه تی سی شاپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..