تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هانیه غلامی و پدرش تا عاشق شدن شیلا خداداد با یکتا ناصر و دخترش

بازیگر سریال هیولا در کنار پدرش عکس های در صحفه شخصی خود بعد از مدت ها منتشر کرده است. گفتنی است خانم بازیگر دختر لادن سلیمانی بازیگر کشورمان می باشد. در ادامه عکس های از هانیه غلامی و پدرش را در Niksalehi مشاهده کنید.

هانیه غلامی و پدرش

هانیه غلامی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۷۳ درتهران، بازیگر می باشد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی بالبینی از دانشگاه تهران و دختر لادن سلیمانی از بازیگران ایرانی است. وی اردیبهشت ماه ۹۶ خبر ازدواج خود را رسانه ای کرده بود.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از هانیه غلامی , مونا کرمی , علی ضیاء , فاطمه گودرزی , پیمان معادی , فریبا کوثری , علیرضا آرا , فاطمیا بهارمست , الهام طهموری , مهدی سلطانی , سیاوش خیرابی , شبنم فرشادجو , شیلا خداداد , نیکی کریمی , سپیده خداوردی , یکتا ناصر , پوریا پورسرخ , لیلا بلوکات , شهرزاد کمال زاده و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

هانیه غلامی : از هاگوارتز اومدم به بابا سر بزنم برگردم???? پ.ن:  بهترین ارثیه پدری ،مو و ابرو اینا ????????مژه متعلق به مادره ❤????

هانیه غلامی و پدرشهانیه غلامی و پدرش هانیه غلامی و پدرشهانیه غلامی در کنار پدرش در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

مونا کرمی :آرزو و سهراب و تمام✌???? تشکر فراوان و خسته نباشید به گروه خوب و همدل سریال از سرنوشت و تشکر فراوان از مهر و توجه شما عزیزانم ????????

مونا کرمیمونا کرمی علی ضیاءعلی ضیاء

فاطمه گودرزی : دختر زیبا وبا اخلاق من درسریال شرم من همینجور که در عکس هم هست مراقبتم بتاز در این حرفه که حق توست وبخوبی از خودت مراقبت کن وارزشهاتو حفظ کن چون بسیار بسیارخوبی ????

فاطمه گودرزیفاطمه گودرزی

پیمان معادی :اکران فیلم ناگهان درخت. با کارگردان فیلم اقاى صفى یزدانیان و مادرم خانم ایران نبى زاده. اکران انلاین در چند روز اینده

پیمان معادیپیمان معادی

فریبا کوثری : با امیدهای تازه در ساخت واکسن برای بیماری جدید، به زودی به عزیزانتون خواهید گفت : «چایی رو بذار، اومدم»???? ….

فریبا کوثریفریبا کوثری

علیرضا آرا :تمام شد(فصل ۳ )????#از_سرنوشت

علیرضا آراعلیرضا آرا

فاطمیا بهارمست : “هاشم و نغمه“ و پایان فصل سوم #از_سرنوشت

فاطمیا بهارمستفاطمیا بهارمست

الهام طهموری : مامان پورانم خیلی چیزا نوشتم اما هی پاکشون کردم، آخه هیچ کلمه ای نمیتونست حس واقعی منو به شما نشون بده
دوست دارم مامان پوران ، خیلی دوست دارم …

الهام طهموریالهام طهموری

مهدی سلطانی : ‌پشت صحنه سریال افرا … توی جنگل های گیلان…

می شنیدم از پرنده

داستان های نهانی

از لب باد وزنده

رازهای زندگانی…

رازهای جاودانی, پندهای آسمانی

بشنو از من کودک من

پیش چشم مرد فردا

زندگانی خواه تیره خواه روشن

هست زیبا هست زیبا هست زیبا

شاعر : گلچین گیلانی

پ‌ن: زیبایی گیلان از نیازِ نیازمندانش غافلمان نکند. هنوز جاهایی از این اقلیم پر آب، آب آشامیدنی ندارد. مواظب خودتون باشید.

مهدی سلطانیمهدی سلطانی

سیاوش خیرابی : بعد از ۹ ماه به همت دوستان اومدم تو حیاط و لطف کردن چند تا عکس جدید گرفتن از من که بعد حدود یک سال پیجم عکس جدید به خودش ببینه????????????حالا با این ریش و مو خوب شدم یا بد ببخشید دیگه????????

سیاوش خیرابیسیاوش خیرابی

شبنم فرشادجو : کویر مرنجاب . قبل از قرنطینه

شبنم فرشادجوشبنم فرشادجو

شیلا خداداد :عاشق شده ام برتو

تدبیر چه فرمایی

از راه صلاح آیم

یا از ره رسوایی

شاعر:نظامی

شیلا خدادادشیلا خداداد

نیکی کریمی : خسته نباشید به تیم خوب کافه اپارات ،اقاى جیرانى عزیز و بیتا موسوى مهربان و افروز عزیزم

نیکی کریمینیکی کریمی

سپیده خداوردی : ????????????عادت داشت نوک خودکار را بین لب هایش بگیرد

یک روز جامدادی اش را دزدیدم

و تمام خودکارهایش را بوسیدم…

وقتی بابا آمد خانه،ازم پرسید چرا لب هایم آبی شده؟

می خواستم بگویم برای اینکه او آبی می نویسد،همیشه آبی…

سپیده خداوردیسپیده خداوردی

یکتا ناصر : چند وقتیه رستوران ارکیده یه ایده خیلی قشنگ رو عملی کرده، “پک یادباش”! کافیه بهشون زنگ بزنین و غذای موردعلاقه عزیزاتون رو سفارش بدین، اونا هم تو یه پک خوشگل، هدیه رو با یه جمله بامزه به دستشون می‌رسونن????

فردا روز جهانی هدیه دادنه و می‌تونیم همدیگه رو با چیزای کوچیک خوشحال کنیم☺️❤️

یکتا ناصریکتا ناصر

پوریا پورسرخ : ممنونم از تک تک دوستان ورزشکار و هنرمند که با ویژه هاى ایرانیش در کنارمون بودند…امیدوارم بهونه اى باشه برای تحمل روزهاى سخت قرنطینه… روزهاى خوب میاد????

پوریا پورسرخپوریا پورسرخ

لیلا بلوکات : #سریال_ایرانی #از_سرنوشت #

لیلا بلوکاتلیلا بلوکات

شهرزاد کمال زاده: قسمت دوم از فصل هشتم شام‌ایرانی به کارگردانی آقای سعید ابوطالب فردا در فیلیمو و نماوا توزیع میشه از همه شما عزیزان برای لطف و حمایتتون تشکر می کنم و خواهش می کنم تا پایان قسمت چهار کسی رو زود قضاوت نکنید ‌‌‌ نسیم هدایتی عزیز هم مثل همیشه در کنارم بود و لباس قشنگا هنر ایشون بود در نهایت قدردان تمام زحمات تیم حرفه ای شام ایرانی هستم و ممنون برای ثبت خاطرات تکرار نشدنی ‌‌‌

شهرزاد کمال زادهشهرزاد کمال زاده

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هانیه غلامی و پدرش تا عاشق شدن شیلا خداداد با یکتا ناصر و دخترش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..