تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاویار آیفون ۱۲ پرو لاکچری جدید را بدون دوربین سه‌گانه رونمایی کرد

شرکت روسی کاویار (Caviar) بعد از عرضه‌ی آیفون لاکچری با تم انتخابات ایالات متحده‌ی آمریکا، این ‌بار گوشی جدیدی از خانواده‌ی آیفون ۱۲ رونمایی کرده است که به‌طرز عجیبی از هیچ ماژول دوربینی در پشت گوشی استفاده نکرده و دوربین سلفی را نیز غیرفعال کرده است. در گذشته، شرکت‌ها نسخه‌های ویژه‌ای از گوشی‌‌های خود را بدون دوربین و اغلب برای دولت‌ها و مراکز تجاری حساسی تولید می‌کردند که استفاده از دوربین در آنجا ممنوع است؛ اما اکنون با ورود دستگاه‌های همیشه متصل به اینترنت و احتمال جاسوسی ازطریق دوربین، امنیت و حریم خصوصی بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. کاویار راه‌حل جدیدی برای این مسئله پیدا کرده و به‌نوعی صورت‌مسئله را از ریشه حذف کرده است.

تماشا در یوتیوب

کاویار در گوشی شخصی‌سازی‌شده‌ی جدیدش موسوم به آیفون ۱۲ پرو Stealth، ماژول دوربین سه‌گانه‌ی آیفون ۱۲ پرو را به‌کلی حذف و دوربین سلفی را نیز غیرفعال کرده است؛ اما نکته‌ی جالب این است که فیس آیدی (Face ID) هنوز کار می‌کند؛ زیرا فیس آیدی اصولا از دوربین مادون قرمز TrueDepth استفاده می‌کند که پالس‌های نوری مادون قرمز را ساطع می‌کنند و نمی‌توانند از محیط تصویربرداری کنند؛ ازاین‌رو، به غیرفعال‌کردن آن نیازی نیست.

آیفون ۱۲ پرو Stealth شرکت کاویار

آیفون ۱۲ پرو Stealth شرکت کاویار آیفون ۱۲ پرو Stealth شرکت کاویار آیفون ۱۲ پرو Stealth شرکت کاویار آیفون ۱۲ پرو Stealth شرکت کاویار

طبق گفته‌های کاویار، نام و طراحی این گوشی از جت‌های رادارگریز الهام گرفته و دو نسخه از آن با جنس بدنه‌ی تیتانیومی ساخته شده است. کاویار در آیفون ۱۲ Stealth از زیروروکاری (گیوش) عمودی و نقش‌برجسته‌های تراش‌خورده روی سطح پشتی دستگاه استفاده کرده است و روکش مشکی لیزری بادوام آن را همراهی خواهد کرد. نسخه‌ی Stealth Gold نیز به پوشش PVD طلا مجهز شده است.

کاویار می‌گوید این طرح را می‌توان برای آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس سفارش داد و فقط ۹۹ دستگاه از هر دو نسخه را عرضه می‌کند. بسته به اندازه‌ی گوشی (آیفون ۱۲ پرو یا پرو مکس) و ظرفیت ذخیره‌سازی آن، قیمت این قطعه هنری بسیار زیبا از ۴،۹۹۰ دلار برای نسخه‌ی استاندارد و ۵،۵۲۰ دلار برای نسخه‌ی طلایی شروع می‌شود. گفتنی است که این دو محصول در‌مقایسه‌با گوشی‌های پیشین کاویار ارزان‌‌تر هستند. در گذشته، این شرکت آیفون ۱۲ پرو را با طلای ۱۸ عیار روانه‌ی بازار کرده و که قیمتش بیش از ۲۳ هزار دلار بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاویار آیفون ۱۲ پرو لاکچری جدید را بدون دوربین سه‌گانه رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..