تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس برای بازی با نساجی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمال کامیابی‌نیا وسط بازی دوستانه روز سه شنبه مقابل ویستا توربین مصدوم شد و از زمین بیرون رفت. 

علیرضا حقیقت در خصوص آخرین وضعیت کمال کامیابی‌نیا که در بازی تدارکاتی سه شنبه گذشته دچار مصدومیت شده بود، گفت: وضعیت کمال خوب است. هرچند که او ام‌آرآی داده و هنوز جواب این عکسبرداری به دستمان نرسیده است. از آنجایی که تمرین امروز هم تعطیل اعلام شده به همین دلیل پنج شنبه می‌توانیم در خصوص این بازیکن نظر قطعی بدهیم.

وی ادامه داد: همسترینگ پشت ران کامیابی‌نیا دچار کشیدگی شده و پس از پاسخ ام‌آرآی می‌توانیم نظر دقیق را درباره وضعیت این بازیکن اعلام کنیم.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مصدومیت وحید امیری هم اظهار داشت: روز گذشته و در جریان بازی، زانوی یکی از بازیکنان ویستا توربین به سینه امیری برخورد کرد اما مشکل خاصی ندارد و او می‌تواند پرسپولیس را در بازی آینده همراهی کند.

256 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس برای بازی با نساجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..