تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ردیت روزانه ۵۰ میلیون کاربر فعال دارد

ردیت همیشه دوست دارد خود را صفحه اول اینترنت بداند؛ اما این وب‌سایت چقدر محبوب است که چنین ادعایی می‌کند؟ ردیت برای اولین‌ بار اطلاعاتی از آمار روزانه کاربران خود منتشر کرده است. بر اساس گزارشی که توسط Wall Street Journal منتشر شده، این وب‌سایت در ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ روزانه ۵۰ میلیون کاربر داشته است. ردیت اعلام کرد که آمار کاربران این سایت ۴۴ درصد بیشتر از سال گذشته بوده است.

مقاله‌ی مرتبط:

برای مقایسه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که توییتر روزانه ۱۸۷ میلیون کاربر فعال دارد و تعداد کاربران فعال فیسبوک به ۱٫۸۲ میلیارد نفر در روز می‌رسد. جن وانگ، مدیر اجرایی دریت، به این موضوع اشاره می‌کند که اطلاعات منتشرشده از سوی این وب‌سایت باعث می‌شود به شکل دقیق‌تری روند صعودی آن را اندازه‌گیری کرد.

به گفته‌ی وانگ، درآمد ردیت در سال ۲۰۲۰ و در زمان شیوع ویروس کرونا ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده است. رشد ردیت بسیار سرعت گرفته و پتانسیل این را دارد که بیشتر از این شود.

یکی از چالش‌های ردیت این است که بتواند تبلیغ‌دهندگان و کاربران را راضی نگه دارد. این وب‌سایت زمان زیادی صرف مسدود کردن تاپیک‌های نفرت‌پراکنی می‌کند. منتقدان می‌گویند این کار باعث از بین‌ بردن آزادی بیان می‌شود؛ اما به ادعای بازاریابان، این اقدام ردیت برای این است که دوست ندارد خود را درگیر چنین مسائلی کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ردیت روزانه ۵۰ میلیون کاربر فعال دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..