تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلوگیری از ورود ۱۲۳۲ خودرو به شهرستان رودان در طرح محدودیت کرونایی

مصطفی غلامپور در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: مردم رودان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون همراهی خوبی با مسئولین در اجرای پروتکل ها و دستور العمل های بهداشتی داشته اند البته هماهنگی مطلوبی بین دستگاههای مربوطه نیز حاکم است. 
وی افزود: معتقدم اگر همراهی مردم نباشد به موفقیت امور امیدی نیست. لذا میزان رعایت دستورالعملها توسط مردم به ویژه اصناف ستودنی است و جا دارد از همراهی مردم و صاحبان صنوف صمیمانه تشکر نمایم .
فرماندار رودان برگزاری مراسم سرور یا عزا در این شهرستان را به عنوان یکی از عوامل شیوع کرونا معرفی کرد و افزود : متاسفانه در ماههای اخیر این مسئله دغدغه مهمی بود لذا با اقدام به موقع از برگزاری ۴۱مراسم عروسی جلوگیری شد و در این راستا تعداد ۲۸نفر احضار و ۲۲نفر هم بازداشتی داشتیم که طبیعتا شرایط کنترل شده و مردم هم همکاری لازم را دارند .
وی عنوان کرد: بهرحال برای ما سلامت عمومی جامعه بسیار مهم است و با خاطیان به جد برخورد خواهد شد .انتظار مردم هم همین است. با کسانی که کوتاهی می کنند باید برخورد شود .
غلامپور با بیان اینکه بازدیدهای سرزده از ادارات و دستگاههای اجرایی ،بانکها ،اصناف و بازار افزایش یافته است ،یاد آور شد :استفاده از ماسک هم توسط مدیر و کارکنان و هم مراجعان اجباری است و مسئولیت عدم اجرای این مصوبه برعهده مدیران دستگاههاست .واگر در این زمینه کوتاهی صورت گیرد قابل اغماض و چشم پوشی نیست
 . فرماندار رودان با اشاره به آمار خودروهای بازگردانده شده از ورودی رودان اظهارکرد  از ابتدای طرح با انسداد مسیرهای فرعی و ورودی های متعدد به شهر امکان کنترل تردد مهیا شده است . در دو روز اخیر ۱۰۸خودرو بازگردانده شده که از ابتدای این طرح مجموعا از ورود ۱۲۳۲خودرو به شهر رودان جلوگیری شده است . 
وی ادامه داد: ضمن اینکه به ۴۹۰خودرو اجازه ورود داده شده است تردد ۳۴۶۹خودرو در دورن شهرستان بلامانع بوده است . طبعا این خودروها می توانند فقط در محدوده شهرستان تردد می کنند و خروج آنها از محدوده شهرستان موجب اعمال جریمه های ۵۰۰هزار تا یک میلیون تومان می شود . 
غلامپور با اشاره به اینکه دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها با همکاری پایگاههای بسیج می توانند در تامین سلامت عمومی نقش آفرینی کنند خاطرنشان کرد : دراین راستا بخشداران مسئولیت نظارت روند فعالیت دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی در اجرای صحیح طرح را برعهده دارند . 
او آمار جان باختگان کرونا در این شهرستان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد : متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۶نفر از همشهریان رودانی بر اساس آزمایشات قطعی به دلیل ابتلا به کرونا جان باخته اند .جان همشهریان و سلامت عمومی بسیار مهم است لذا همه باید برای جلوگیری از این اتفاقات ناگوار دست به دست هم دهیم و در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس تلاش نماییم .

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلوگیری از ورود ۱۲۳۲ خودرو به شهرستان رودان در طرح محدودیت کرونایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..