تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادستان همدان: تهدیدکنندگان سلامت به ارائه خدمات بهداشتی محکوم می‌شوند

به گزارش خبرآنلاین همدان ؛ حسن خانجانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: متخلفان بهداشتی به توزیع ماسک و موادضدعفونی کننده رایگان در برخی مناطق یا خدمت در اماکنی نظیر بهزیستی محکوم می شوند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این احکامی مبنی بر خدمت در دانشگاه علوم پزشکی صادر شد اما با توجه به اینکه احتمال انتقال بیماری وجود دارد مجازات ارائه خدمات بهداشتی در نظر گرفته شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان افزود: کادر بهداشت و درمان هنگام فعالیت در مراکز درمانی از تجهیزات خاص به منظور مبتلا نشدن به این بیماری استفاده می کنند بنابراین امکان حضور محکومان بهداشتی در این مراکز با توجه به احتمال سرایت بیماری وجود نداشت.

خانجانی اضافه کرد: حتی علاوه بر ابتلای تهدید کنندگان سلامت عمومی به کرونا احتمال انتقال آن به دیگر افراد نیز متصور بود بنابراین حکم پیش بینی شده برای متخلفان بهداشتی به ارائه خدمات رایگان نظیر توزیع ماسک تغییر یافت.

وی اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی در مقطعی کمرنگ و موجب افزایش پیک بیماری شد اما هم اینک مردم بیش از گذشته به مولفه های بهداشتی توجه دارند.

خانجانی با بیان اینکه میزان پرونده های تخلف بهداشتی هم روند نزولی دارد ابراز امیدواری کرد: با فراهم نکردن زمینه تجمع، برگزار نکردن مراسم عروسی، عزا و دورهمی های خانوادگی و استفاده افراد از ماسک بتوان نسبت به مهار بیماری کرونا اقدام کرد.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادستان همدان: تهدیدکنندگان سلامت به ارائه خدمات بهداشتی محکوم می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..