تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح پژوهشی مشاغل مرتبط با معلولان در قزوین اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محسن مددی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین با بیان اینکه باید توانایی و استعداد ذاتی معلولان را باور کنیم، اظهار کرد: اگر توانمندی‌های این افراد به خوبی دیده و تقویت شود، بسیاری از مشکلات آنان در زمینه اشتغال و کارآفرینی حل می شود.
مددی با اشاره به مصوبات کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان در حوزه آموزش‌های مهارتی به جامعه معلولان، افزود: اجرای طرح پژوهشی مشاغل مربوط به معلولان و ارتقای توانمندی های مهارتی این قشر از دیگر مصوبات این کارگروه بود که اداره کل آموزش فنی و حرفه ای به عنوان مجری آن برگزیده شده است.
او اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی به نابینایان استان از سوی این دستگاه ارائه می‌شود و نخستین دوره پیش بینی شده در این زمینه آموزش سواد دیجیتالی برای ۳۰۰نفر از نابینایان واجد شرایط است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین اظهار کرد: با برگزاری این دوره ها می‌توان برای این قشر فرصت های شغلی ایجاد کرد.
این مقام مسئول همچنین گفت: اعتبارات پیش بینی شده برای اجرای این دوره ها بین ۳۵۰ تا ۴۰۰میلیون ریال است که از سوی بهزیستی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تامین می شود و پس از آن، دوره ها از سوی فنی و حرفه ای برگزار می شود. 
او گفت: برگزاری نمایشگاه توانمندی های معلولان و فروش محصولات آن در کنار کمک به برگزاری مسابقات مهارتی استانی ویژه معلولان در ۱۳رشته از دیگر مصوبات این کارگروه بود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای قزوین با بیان اینکه اعتبار پیش بینی شده مورد نیاز برای برگزاری مسابقات مهارتی یاد شده ۳۵۰میلیون است،افزود: با برگزاری چنین مسابقاتی استعدادهای مهارتی معلولان افزایش می یابد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح پژوهشی مشاغل مرتبط با معلولان در قزوین اجرا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..