تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکتری را با نکات طلایی موسسه ماهان تجربه کنید

انگیزه نداشتن، افکار منفی، حجم زیاد مطالعه، مسائل و گرفتاری روزانه، مشکلات جسمی و روحی، بیماری کرونا که به‌تازگی به نوبه خود باعث استرس خیلی از داوطلبان شده است که در پنجمین پخش زنده اینترنتی ماهان ساعت ۸ روز سه‌شنبه ۲۸ آبان‌ماه سال ۹۹ اجرا شد و اساتید و رتبه‌های برتر به رفع این نکات و استراتژیک‌های کنکور دکتری و موفقیت در آن اشاره کردند.

در این شرایط راهکار و نکاتی برای داوطلبان وجود دارد که می‌تواند با استفاده از این نکات راه کنکور را برای خود آسان فراهم سازد.  بعضی از این نکات عبارت‌اند از: در درس خواندن متعادل باشیم، روی هدفمان متمرکز باشیم، برای خود انگیزه ایجاد کنیم، از اخبار و مطالب ناامیدکننده دوری کنیم، با برنامه‌ریزی دقیق برای این برنامه تلاش کنیم.

مؤسسه ماهان در خصوص این نکات راهکاری برای داوطلبان فراهم ساخته که با مطالعه و برنامه‌ریزی دقیق توسط مشاوران معتبر ارائه شده است. این  پکیج شامل کلاس آنلاین، آزمون، کتاب، نکته و تست است که کلاس آنلاین قابل مشاهده به‌دفعات و ذخیره است.

همچنین مؤسسه ماهان جهت ارائه پکیج قبولی در آزمون سراسری ویژه دکتری پنجمین پخش زنده تلویزیون اینترنتی با موضوع نکات کلیدی طلایی روز سه‌شنبه ۲۷ آبان ماه ساعت ۸ شب برگزار کرد.

۱۰ نکته طلایی دکتری از زبان اساتید و رتبه‎های برتر این برنامه:

 در ابتدا آقای فروتن ، رتبه ۱ مدیریت بازرگانی به محوریت آزمون و اولویت‌بندی منابع برای مطالعه اشاره کردند.

 آقای اسدزاده ، رتبه ۱ مدیریت دولتی بر تمرکز افراد روی دروسی که اهمیت به‌سزایی دارد اشاره کردند.  

 در ادامه آقای ساسان پور ضیاء، رتبه ۳ مدیریت بازرگانی، به زمان‌بندی ساعات مطالعه و تخمین رتبه و اهمیت مصاحبه پرداختند.

خانم مائده جابری راد، رتبه ۳ پژوهش هنر، به نحوه مطالعه منابع با توجه ‌به  گستردگی مطالب اشاره کردند.

خانم طوبی حقیقت، رتبه ۴ حسابداری، به چگونگی داشتن انگیزه در مسیر پررقابت کنکور پرداختند.

در آخر آقای عباس رضوانی، رتبه۲۳ ادبیات، به  اهمیت کلاس نسبت به کتاب اشاره کردند.

همچنین  با حضور اساتید برجسته ماهان، جناب استاد رحیمی، مدرس بیش از ۲۰ سال دروس زبان دکتری به اهمیت زبان در کنکور دکتری اشاره کردند.

جناب استاد مروج، مدرس بیش از ۲۰۰ دوره GMAT و بازاریابی، به اهمیت دروس استعداد تحصیلی و نحوه برنامه‌ریزی و استراتژیک‌ها پرداختند.

استاد بیگی، مدرس بیش از ۱۰ سال دروس مدیریت، نگاهی به اهمیت مدت‌زمان برای مطالعه هر درس داشتند.

در آخر جناب استاد صفاری، مدرس بیش از ۱۷ سال دروس اقتصاد، به اهمیت آزمون PHD برای افراد اشاره کردند.

این برنامه با حضور مجریان توانمند همچون دکتر بهنود صدر، مدرس دانشگاه مدرسه عالی کسب وکار ماهان و دکتر وحید خدری کیا، مدرس دانشگاه مدرسه عالی کسب وکار ماهان و با همکاری سرکار خانم مبینا نصیری، مجری برجسته صدا و سیما اجرا شد.

فیلم کامل این رویداد مهم در سایت ماهان بارگذاری شده و قابل مشاهده است.

داوطلبان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره فردی و تخصصی با اساتید و رتبه‌های برتر با شماره 8506-021 تماس حاصل فرمایید.

   * اگر رؤیای قبولی درآزمون های دکتری دارید، کافی است ماهانی شوید*     




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکتری را با نکات طلایی موسسه ماهان تجربه کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..