تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رعنا آزادی ور و همسرش تا تولد بازی های بهاره رهنما در کنار حاجی

زوج جدید و دوست داشتنی سینمای ایران بعد از انتشار خبر ازدواجشان عکسی در صحفه شخصی خود منتشر نکرده اند اما تصویری زیبا و پاییزی از این دو مرغ عشق منتشر شده است. در ادامه عکس های از رعنا آزادی ور و همسرش را در Niksalehi مشاهده کنید.

رعنا آزادی ور و همسرش

رعنا آزادی ور همسر دوم مهدی پاکدل پس از بهنوش طباطبایی است. او زاده ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ است و پیش از ازدواج با پاکدل مجرد بود. وی در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم مارمولک ساخته کمال تبریزی به سینمای ایران معرفی شد، در آن فیلم او با بزرگانی همچون پرویز پرستویی هم‌ بازی بود.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از رعنا آزادی ور , سامان صفاری , بهاره رهنما , زهره نعیمی , هلیا امامی , سانیا سالاری , امین زندگانی , محمد علیزاده , سپیده خداوردی , سیاوش خیرابی , مهناز افشار , کمند امیرسلیمانی , الهه حصاری , داریوش فرضیایی , پویان گنجی , مجید واشقانی , نسیم ادبی , شیلا خداداد و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

رعنا آزادی ور و همسرشرعنا آزادی ور و همسرش مهدی پاکدل رعنا آزادی ور و همسرشرعنا آزادی ور در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

سامان صفاری : پیام : چه خبررررر!؟ما اینیم ✌️????????

سامان صفاریسامان صفاری

بهاره رهنما : اینگونه هم نیست که زندگی من سراسر شادی محض باشد، موهبت هایی هست ،نعمت هایی،بودن هایی. و قطعا کاه لحظات متضاداین لحظات! اما من سعی کرده ام ناشر شادی باشم ،ناشر امید،ناشر روشنایی و سعی کرده ام شادی ها را بیشتر از غم ها ثبت کنم و به یاد بسپارم، شاد زیستن یک هنر است که لزوما به معنای بی غم بودن نیست ،زنان مستقل شاد الگوی من مثل مادرم آموخته اند و می امورند که چگونه هر غمی را تبدیل به یک موهبت کنندوچگونه شاد بودن را انتخاب کنند،

شاد بودن یک انتخاب است نه یک اتفاق…

پی نوشت: دعای امسال تولدم برای بازگشت حال خوب و روزهای خوب به سرزمینم بود،الهی آمین…

بهاره رهنمابهاره رهنما بهاره رهنماتولد بهاره رهنما

زهره نعیمی :  ❄️چشم از پنجره بردار

منجى در

آینه است

زهره نعیمیزهره نعیمی

هلیا امامی : میدانم اگر قضاوت نادرستی در مورد کسی بکنم دنیا تمام تلاشش را میکند تا مرا در شرایط او قرار دهد تا به من ثابت کند در تاریکی،همه ی ما شبیه یکدیگریم  ????????????????????????????????

هلیا امامیهلیا امامی

سانیا سالاری : شادمانه و شاکر

سانیا سالاریسانیا سالاری

امین زندگانی : محمد رضا ملکی نازنین،دوست عزیزم و طراح گریم سریال خانه امن،که چهره ما بازیگرارو در سریال خانه امن ، برای دیدن شما قابل تحمل و در جهت بهبود ایفای نقش و کاراکترمون ،طراحی کردن.
برای دوست خوبم درخشش روز افزون رو آرزومندم.

امین زندگانیامین زندگانی

محمد علیزاده : بوسه های ما

نه گزاف بود،نه دروغ

پناه بود

محمد علیزادهمحمد علیزاده

سپیده خداوردی : #سریال_بیگانه_ای_با_من_است به زودی از ۱۵ آذراز شبکه ۲ به کارگردانی:احمد امینی وتهیه کنندگی:بهروز مفید

سپیده خداوردیسپیده خداوردی

سیاوش خیرابی : پدرم،عزیزم،تکیه گاهم‌ ۱۰ آذر مبارک ما باشه ۱۲۰ ساله بشید و سایتون بالا سر ما باشه♥️

سیاوش خیرابیسیاوش خیرابی

مهناز افشار :برای من ناگهان زندگی و آخرین فیلم اکران نشده من. با وجود تک‌تک شماها بود که «مهناز افشار» روی پرده سینماها شکل گرفت و بیش از ۲۰ سال ادامه پیدا کرد و باز ادامه خواهد داشت???????????? نزدیک به دوسال هست که پیشتون نیستم اما حمایت و عشقی که بهم میدید و تعصبی که به من دارید رو حس میکنم و دوستتون دارم????‍♀️

مهناز افشارمهناز افشار

کمند امیرسلیمانی :این عکس رو وقتی گریم یه فیلم سینمایی روی صورت بود گرفتم و نور کم و‌خستگی کار و کیفیت بد سلفی و هزار ماجرا باعث شده که احساس کنم شبیه خودم نیستم و بعد داشتم فکر میکردم ما در طول روز چقدر شبیه خودمون هستیم. سعی کنیم از خودمون دور نشیم چون چهره های جدید خیلی زود از بین میره و به جز یه مشت هویت الکی و مقطعی چیزی برامون باقی نمیذاره.

وقتی خود خودت باشی خودتو دوست داری و اونوقته که بقیه هم تو رو دوست دارن ۹۹/۹/۹ هم تموم شد و نمیدونم کیا به چه چیزای عجیبی دست پیدا کردن. حالا از امروز فکر کنین هر روز ۰/۰/۰۰ یا هر تاریخیه که دوست دارین و یک روز ویژه برای شماست که قراره اتفاقای خوب براتون بیفته و به اطرافتون توجه کنین تا بتونین اون معجزه رو ببینین. براتون بهترینها رو از خداوند میخوام که قطعا لایقش هستین.  روز خوبی داشته باشید????

کمند امیرسلیمانیکمند امیرسلیمانی

الهه حصاری :من بودم اون کوهى که به چشمهاى تو کوچیکه …شد٩/٩/٩٩

الهه حصاریالهه حصاری

داریوش فرضیایی : تا که بودیم ، نبودیم کسی

کشت ما را غم بی هم نفسی

تا که خفتیم ، همه بیدار شدند

تا که رفتیم ، همگی یار شدند

قدر آن شیشه بدانید که هست

نه در آن موقع ، که افتاد و شکست..

????????????????????????????????????????????

هیچ کس جز خدا یارت نیست

آدما راه ِ فرار زیاد دارند !! ولی خدا هیچوقت ازت فرار نمیکنه ..

برعکس همیشه آغوشش برات بازه ..????????

داریوش فرضیاییداریوش فرضیایی

پویان گنجی :کدوم شانس بیشتری داره امسال برای قهرمانی لیگ؟پرسپولیس به پنجمین قهرمانی متوالی میرسه یا استقلال بعد ۹ سال ؟

پویان گنجیپویان گنجی

مجید واشقانی : نظر سنجی از شما رفقا #سریال_ازسرنوشت چطور بوده تا حالا؟

مجید واشقانیمجید واشقانی

نسیم ادبی :تو بهترین منی در این دنیا

قدرتمندترین آدمی که باهاش روبرو شدم ،تویی

تسلیم نشو عزیزکم…

من و تو هنوز خیلی راه های نرفته و حرف های نگفته داریم …

همین…

بمون

همیشه

نسیم ادبینسیم ادبی

شیلا خداداد : این حس رو موقعی درک میکنی که چندروز مریض باشی و حسرت بغل کردنشون و بوسیدنشون رو داشته باشی…دوتا فرشته مهربون من ، عاشقتونم❤️❤️❤️

شیلا خدادادشیلا خداداد

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رعنا آزادی ور و همسرش تا تولد بازی های بهاره رهنما در کنار حاجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..