تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظرسنجی کاربوم: بهترین جا برای کارکردن کجاست؟

این رقابت را می‌توان به حوزه‌ی جذب و استخدام به‌عنوان زمینه‌ی فعالیت کاربوم نیز تعمیم داد؛ اما چطور؟ با سه تغییر کوچک:

کارخانجات: سازمان‌ها محصولات: محیط و شرایط کار مشتریان: کارجویان حاضر در بازار کار

کاربوم

مدیران ارشد سخت می‌کوشند تا شرایط و محیط کاری و حرفه‌ای جذابی به‌نمایش بگذارند تا در رقابتی سنگین با سازمان‌های رقیب، بهترین استعدادهای بازار کار به خود جذب کنند. همانند مثال ابتدای این مطلب، نتیجه‌ی پیروزی در این رقابت به موفقیت سازمان و دستیابی سریع و آسان به اهدافش منجر می‌شود.

حال سؤال این است: کارجو (مشتری) با چه معیارهایی محل کار (محصول) را انتخاب می‌کند و کدام معیارها وزن بیشتری در این انتخاب دارند؟»

کاربوم برای این پرسش نظرسنجی راه انداخته است و می‌خواهد با کمک شما به معرفی شرکت‌های برتر بپردازد و عوامل مطلوب‌بودن سازمان برای کارکردن را مشخص کند. به‌باور کاربوم، در موفقیت سازمان شما تعیین‌کننده هستید؛ یعنی شما تعیین می‌کنید کدام سازمان شرایط بهترین‌بودن را دارد. با کلیک روی لینک زیر در این نظرسنجی شرکت کنید:

https://karboom.io/survey/landing

چرا شما تعیین‌کننده هستید؟

هنگامی‌که شما، به‌عنوان استعداد، سازمانی را برای فعالیت انتخاب می‌کنید؛ یعنی این توانمندی را دارید که امور سازمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و تصویری درخشان و دلپذیر از خدمات سازمان در بازار محصولات و خدمات به‌نمایش بگذارید و روند دستیابی سازمان به اهدافش را تسریع کنید. اینها باعث می‌شود سازمان‌ها برای جذب افراد مؤثر و بااستعدادی همچون شما مجبور شوند بهترین شرایط را برای کارکردن در محیط خود به‌وجود بیاورند و با این کار، موفقیت خود را تضمین کنند.

سازمان‌ها چگونه نظر استعدادها را به خود جلب می‌کنند؟

با مشاهده‌ی مثال اول مطلب، متوجه می‌شویم که یکی از دلایل مهم برتری محصول، «برند» آن است. این موضوع درباره‌ی سازمان‌ها هم صدق می‌کند؛ زیرا سازمان برای برتری در منابع انسانی باید برندسازی و اصطلاحا «برند کارفرمایی» خود را تقویت کند.

برخی اقدامات برند کارفرمایی عبارت‌اند از: ترویج ارزش‌ها و چشم‌انداز سازمان، توجه و تقدیر از تلاش کارکنان، تعامل پیوسته با نیروهای مستعد بازار کار، اعطای مزایای مختلف به کارکنان و... . اجرای چنین اقداماتی نیازمند صرف زمان و هزینه است. سازمان‌هایی که این اقدامات را نوعی سرمایه‌گذاری برای رسیدن به موفقیت می‌بینند، قطعا در جذب بهترین‌های بازار کار فوق‌العاده عمل خواهند کرد.

نظرسنجی کاربوم چه نقشی در بهبود شرایط کارکردن در سازمان‌ها ایفا می‌کند؟

مشارکت شما در این نظرسنجی به سازمان‌ها کمک می‌کند از خواسته‌ها و معیارهای شما از بهترین جا برای کارکردن مطلع شوند و به این طریق، از توانمندی‌ها و ضعف‌هایشان برای بهبود شرایط کار و فرهنگ سازمانی آگاه شوند. در‌نهایت، همراهی شما در این نظرسنجی نقشی تعیین‌کننده در ارتقای کیفیت محیط و شرایط سازمان‌ها ایفا می‌کند. نتایج نظرسنجی کاربوم وضعیت برد‌بردی برای سازمان‌ها و کارکنان به‌وجود خواهد آورد؛ برای یکی تسریع در کسب موفقیت در بازار و برای دیگری زندگی شغلی بهتر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظرسنجی کاربوم: بهترین جا برای کارکردن کجاست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..