تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه نخبگان عراقی در محکومیت ترور شهید فخری‌زاده/عکس

 در بیانیه نخبگان علمی عراق آمده است: ما جمعی از نخبگان علمی کشور عراق اقدام شرم آورانه تروریسم دولتی استکبار جهانی را که منجر به شهادت فخری زاده دانشمند و شخصیت علمی برجسته جمهوری اسلامی ایران شد، محکوم می کنیم.

این بیانیه افزود: ترور و حذف فیزیکی شخصیت‌های علمی، نشانه‌ای از اوج ناتوانی دشمنان کشورهای اسلامی، در برابر عزم ملت‌های آزاده جهان اسلام برای پیشرفت علمی و حرکت به سمت خودکفایی است.

این بیانیه تصریح کرد: کشور عراق نیز در سال های گذشته شاهد چنین اقدامات ددمنشانه ای علیه دانشمندان و نخبگان علمی بوده است و قطعا همه دانشمندان و نخبگان علمی جهان اسلام در معرض چنین تهدیداتی قرار خواهند گرفت.

این نخبگان علمی عراق تاکید کردند: ما ضمن محکوم کردن این عملیات تروریستی، معتقدیم پاسخ این عمل مذبوحانه، وحدت جامعه و شخصیت های علمی جهان اسلام و همکاری بیش از پیش نخبگان علمی کشورهای اسلامی برای پیشرفت و خودکفایی در عرصه های علم و فناوری است.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه نخبگان عراقی در محکومیت ترور شهید فخری‌زاده/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..