تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز فرایند حذف تجهیزات شبکه‌ی 5G هواوی در انگلستان

 الیور دودن (Oliver Dowden)، وزیر دیجیتال دولت انگلیس، از تهیه نقشه‌راهی برای حذف تجهیزات پرخطر شبکه‌ 5G توسط شرکت‌های مخابراتی خبرداد.

گفته شده است قانون‌گذاران این کشور باید قدرت داشته باشند که شرکت‌ها را مجبور کنند از تجهیزات شرکت‌هایی مانند هواوی استفاده نکنند. تابستان امسال دولت انگلیس اعلام کرد شرکت‌های مخابراتی حق ندارند از تجهیزات شرکت‌های چینی استفاده کنند. همچنین مشخص شد که قرار است تجهیزات 5G شرکت هواوی تا سال ۲۰۲۷ جمع آوری شود.

مقاله‌های مرتبط:

دودن اعلام کرد که شرکت‌های مخابراتی از شهریورماه سال آینده حق ندارند از تجهیزات شرکت هواوی برای توسعه شبکه 5G استفاده کنند. البته این شرکت‌ها برای تعمیر تجهیزات فعلی می‌توانند از محصولات هواوی استفاده کنند. همچنین قانون استفاده از تجهیزات و تأمین زیرساخت‌های شبکه 5G هم اعلام شده است تا از این پس، دولت برای گسترش تجهیزات مخابراتی متکی به یک شرکت خاص نباشد.

دودن به این موضوع اشاره کرد که از امروز مسیر حذف تجهیزات پرخطر 5G آغاز شده است و همچنین استراتژی جدیدی برای تأمین قطعات و تجهیزات مورد نیاز توسعه شبکه 5G تهیه شده که باعث می‌شود دولت برای تأمین نیاز خود به یک شرکت خاص متکی نباشد و تجهیزات ایمنی در شبکه استفاده شود.

دودن در بخش دیگری از صحبت‌های خود می‌گوید:

هدف ما این است که جریانی از نوآوری‌های جدید راه بیاندازیم که بتواند شبکه موبایل آینده کشور را طراحی کند.

با این استراتژی جدید دولت ۲۵۰ میلیون پوند هزینه می‌کند تا یک بازار رقابتی در حوزه ساخت تجهیزات 5G به وجود بیاید. این استراتژی جدید باعث به وجود آمدن سازمانی به‌نام National Telecoms Lab خواهد شد که در حوزه تحقیق و توسعه شبکه 5G و خدمات رادیویی فعالیت خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز فرایند حذف تجهیزات شبکه‌ی 5G هواوی در انگلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..