تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این پایه نگهدارنده آیفون، اپل واچ را به صفحه ‌نمایش دوم تبدیل می‌کند

آیا می‌دانید چگونه می‌توان از اپل واچ را به‌عنوان صفحه‌نمایش دوم برای دوربین آیفون استفاده کرد؟ این ویژگی به این معنا است که می‌توانید عکس‌های گروهی را به ‌جای اینکه با دوربین سلفی بگیرید، با دوربین پشت بگیرید که کیفیت بهتری دارد. در این حالت می‌توانید موقعیت خودتان را روی اپل واچ مشاهده کنید و دوربین را طوری قرار دهید که همه در عکس قرار بگیرند. این ویژگی باعث می‌شود به‌صورت کنترل از راه دور عکاسی کنید. این ویژگی بسیار کاربردی است و قطعا نظر بسیاری را جلب می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

حالا پایه نگهدارنده جدیدی به ‌نام ST-09 توسط شرکت Ulanzi برای آیفون ساخته شده است که اپل واچ را به‌راحتی به صفحه‌نمایش دوم دوربین آیفون تبدیل می‌کند. همان‌طور که در عکس مشخص است، این پایه محلی برای قرار دادن اپل واچ دارد. اگر از جمله افرادی هستید که با دوربین جلو ویدئوی کوتاه درست می‌کنید، حالا می‌توانید با استفاده از دوربین پشت ویدئوی باکیفیت‌تری ضبط کنید. اپل واچ به شما کمک می‌کند همیشه در کادر دوربین بمانید.

ازآنجایی‌که این محصول یک سه‌پایه یا پایه‌نگه‌دارنده است، به‌راحتی گوشی و ساعت را نگه می‌دارد و باعث می‌شود راحت‌تر بتوانید فیلم‌برداری و عکاسی کنید. این پایه برای افرادی مناسب است که ویدئوهای زیادی برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی ضبط می‌کنند. این پایه که باعث می‌شود بتوانید فلش خارجی و حتی میکروفن به گوشی متصل کنید، با قیمت ۲۰ دلار راهی بازار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این پایه نگهدارنده آیفون، اپل واچ را به صفحه ‌نمایش دوم تبدیل می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..