تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه بزرگ ویدئویی ایران تایمر با جایزه بیست میلیونی

فروشگاه اینترنتی ایران تایمر با همکاری برند جاست کاوالی (JUST CAVALLI) این مسابقه را اجرا کرده‌اند و شرکت در آن برای عموم آزاد است. کافی است از ساعت مچی مورد علاقه‌تان یک ویدئوی کوتاه تهیه کنید یا به ویدئوی دیگران امتیاز بدهید.

شرایط مسابقه از ساعت مچی مورد علاقه‌تان یک ویدئوی کوتاه با ذکر مزیت و دلایلی که باعث شد آن را خریداری کنید تهیه کنید. حتما در ابتدای ویدئو قید شود که «این ویدئو را برای مسابقه ویدئویی سایت ایران تایمر تهیه کردم». برند ساعت مچی که می‌خواهید از آن ویدئو تهیه کنید، از برندهای تحت نمایندگی ایران تایمر باشد؛ ضمنا اگر ساعت مچی که از آن ویدئو تهیه کردید از ایران تایمر نخریده‌اید، نام فروشگاه ذکر نشود. جهت هرچه جذاب‌تر کردن ویدئو می‌توانید از خلاقیت، افکت‌های ویدئویی، حضور در ویدئو، اجرای کمدی یا هر نوع خلاقیت دیگری بهره بگیرید. ویدئو را به‌صورت افقی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل به بالا و فرمت mp4 تهیه و در قسمت پایین همین صفحه، آن را آپلود کنید. می‌توانید ۳ ویدئوی مختلف، حداکثر زمان هر ویدئو ۳ دقیقه و حداکثر حجم هر فایل ۱۰۰ مگابایت ارسال کنید. برای شرکت دادن بیش از یک اثر در مسابقه برای هر اثر فرم زیر را یک بار ارسال کنید. مبلغ ۱ میلیون تومان بن خرید ساعت به قید قرعه به سه نفر از رأی‌دهندگان به ویدئوها تعلق خواهد گرفت و جایزه نقدی ۲۰ میلیون تومانی برای ویدئو برتر از نظر رأی‌دهندگان است.

irantimer-2

در پایان باید گفت برنده این مسابقه را مخاطبان و دوستداران ساعت مچی انتخاب می‌کنند؛ پس ویدئویی که تهیه می‌کنید هر چقدر محتوای جذاب‌تری داشته باشد، شانس شما را برای جذب لایک بیشتر و جایزه نقدی ۲۰ میلیون تومانی بیشتر می‌کند.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به وب‌سایت ایران تایمر به آدرس www.irantimer.com مراجعه یا برای شرکت در مسابقه اینجا کلیک کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه بزرگ ویدئویی ایران تایمر با جایزه بیست میلیونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..