تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل‌های 5G گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی زد فلیپ در رنگ‌های جدید عرضه می‌شوند

سامسونگ مدل‌های 5G گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی زد فلیپ را در رنگ‌های جدید راهی بازار ایالات متحده کرده است. بر اساس اطلاعات منتشرشده، گلکسی نوت ۲۰ مدل 5G در رنگ قرمز و گلکسی زد فلیپ 5G در رنگ سفید عرضه شده‌اند. سامسونگ اعلام کرده است که این مدل‌ها به‌صورت محدود ارائه می‌شوند و از نظر سخت‌افزار و ویژگی‌های دیگر هیچ تفاوتی با مدل‌های قبلی ندارند.

مقاله‌ی مرتبط:

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی نوت ۲۰ مدل 5G در رنگ‌های مسی، سبز و خاکستری و گلکسی زد فلیپ در رنگ‌های مسی و خاکستری راهی بازار شدند. البته گلکسی نوت ۲۰ اولترا دو رنگ سفید و مشکی هم دارد و مدل 4G گلکسی زد فلیپ در رنگ‌های مشکی، بنفش و طلایی راهی بازار شده است.

سامسونگ در حالی رنگ‌های جدیدی برای گلکسی نوت ۲۰ عرضه می‌کند که شایعات به خاتمه یافتن سری نوت شاره می‌کنند. بر اساس این شایعات، سامسونگ قرار است ویژگی‌های سری گلکسی نوت مانند قلم را به گلکسی اس ۲۰ اولترا اضافه کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل‌های 5G گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی زد فلیپ در رنگ‌های جدید عرضه می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..