تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ببینید | نوزادانی که در تاریخ لاکچری به دنیا آمدند

دیروز و در تاریخ ۹/۹/۹۹ نوزادان زیادی به دنیا آمدند آن هم بخاطر اینکه تاریخ تولدشان رُند یا به قول خودشان لاکچری باشد.

یکی از ادوار بسیار مهم زندگی برای انسان دوره جنینی است این دوره به طور طبیعی تقریبا ۲۸۰ روز طول می‌کشد و اگر تولد قبل از زمان طبیعی اتفاق بیفتد مخاطراتی را برای مادر و نوزاد به همراه دارد.  نوزادانی که قبل از هفته ۳۷ بارداری و با وزن کم‌تر از ۲۵۰۰ گرم به دنیا می‌آیند نوزاد نارس هستند. بارداری در سنین بالا و سنین کم، حاملگی چند قلو، روش‌های بارداری مصنوعی، مشکلات رحم، عفونت مادر و مصرف برخی داروها از جمله دلایل به دنیا آمدن نوزادان نارس هستند. این نوزادان بسیار ضعیف بوده و ممکن است دچار مشکلات زیادی شوند، به همین دلیل به توجه و مراقبت ویژه‌ای نیاز دارند. این مراقبت‌ها به آن‌ها کمک می‌کند تا مانند دیگر نوزادان با سلامت کامل رشد کنند. تولد نوزاد نارس نگرانی و استرس بسیار زیادی در مورد سلامت فرزند برای والدین به وجود می‌آورد.

منبع: مهر

۲۶۴ ۲۵۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ببینید | نوزادانی که در تاریخ لاکچری به دنیا آمدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..