تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینفوگرافیک|ترامپ برای 2024 چه میزان حامی در بین جمهوری‌خواهان دارد؟

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از استاتیستا طبق گزارشات بدست آمده به نظر می رسد که دولت ترامپ درصدد همکاری برای آغاز روند انتقال قدرت به رقیبش یعنی جو بایدن است.

در حالی که ترامپ و نزدیکانش همچنان پرونده های خود را با ادعای تقلب گسترده در انتخابات به جریان می اندازند، به نظر می رسد که رئیس جمهور شکست را پذیرفته و به آینده چشم دوخته است - آینده ای که ممکن است او برای تصاحب کاخ سفید در سال ۲۰۲۴ تلاش کند. داده های نظرسنجی جمهوری خواهان نشان می دهد که ترامپ در ۴ سال آینده از میزان حمایت بالایی برخوردار است.

بر همین اساس نظرسنجی مشترک جدید از پولیتیکو و مورنینگ کانسالت نشان می دهد که رئیس جمهور در حال خروج ترامپ در صورت تصمیم برای حضور مجدد در سال ۲۰۲۴ ، تقریباً ۵۴ درصد از رأی دهندگان جمهوری خواه از او پشتیبانی خواهند کرد. از جمله نامزدهای نزدیک دیگر مایک پنس معاون رئیس جمهور با ۱۲ درصد، پسر ترامپ با ۸ درصد و سناتور تد کروز با ۴ درصد هستند.

همچنین از دیگر برنامه های ترامپ می توان به ایجاد رسانه ای جدید برای مبارزه با دیگر رسانه های محافظه کار مانند فاکس نیوز و نیوزمکس اشاره کرد. طبق تحقیقات رسانه ها از جمله نیویورک تایمز ترامپ بدهی های سنگینی دارد و ایجاد رسانه پولساز برای ترامپ می تواند گزینه بهتری برای او باشد تا اینکه برای دوره بعدی آماده شود.

۳۱۱۳۱۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینفوگرافیک|ترامپ برای 2024 چه میزان حامی در بین جمهوری‌خواهان دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..