تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت مدیرعامل ایران‌خودرو به مناسبت شهادت دکتر فخری‌زاده

به گزارش خبرآنلاین،  در پیام فرشاد مقیمی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ترور کوردلانه شهید والامقام، دکتر محسن فخری‌زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، عزم ملت ایران در پیروی از مسیری که شهدای انقلاب آغاز کرده‌اند را راسخ‌تر خواهد کرد.
این ترور که به دست دشمنان قسم‌خورده ایران و عناصر مزدور و جنایت‌کار صورت گرفته، هیچ‌گونه خللی در اراده و عزم ملت برای پیشرفت و توسعه در حوزه‌های مختلف دفاعی و صنعتی ایجاد نخواهد کرد؛ اعضای خانواده صنعت خودروی کشور در این مصیبت،‌ داغدارند، اما به پشتوانه خون پاک شهیدان سرفراز،‌ مسیر مقاومت و توسعه کشور را با انگیزه ای مضاعف ادامه خواهند داد. 
اینجانب شهادت این دانشمند گرانقدر را به محضر مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، ملت شهیدپرور و قدرشناس و خانواده گرانقدر ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم و یقین می‌دانم که خون آن شهید سبب تقویت بیش از پیش ایران اسلامی در ادامه مسیر ظفر خواهد شد و دشمنان را بیش از گذشته نا امید خواهد کرد.

223224




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت مدیرعامل ایران‌خودرو به مناسبت شهادت دکتر فخری‌زاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..