تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت معیار امتیاز بهره‌وری را برای Workplace Analytics معرفی کرد

در ماه جولای ۲۰۲۰ (تیر و مرداد ۱۳۹۹) مایکروسافت اعلام کرد ابزار Microsoft Workplace Analytics به‌صورت عمومی دردسترس قرار گرفته است؛ Workplace Analytics راهکار جدید مایکروسافت برای تجزیه‌و‌تجلیل فرآیندهای سازمانی است و داده‌هایی غنی از ارتباطات کاریِ درون سازمان و روش‌های همکاری رارائه می‌دهد تا سازمان‌ها بتوانند به‌ شکلی مؤثرتر تصمیمات لازم را بگیرند. 

Workplace Analytics که به‌عنوان افزونه برای کاربران سازمانی سرویس مایکروسافت ۳۶۵ ارائه می‌شود از متادیتای ایمیل و تقویم مایکروسافت ۳۶۵ بهره می‌گیرد تا مجموعه‌ای از معیارهای خاص طراحی کند. سپس مدیران می‌توانند با بررسی این معیارها بفهمند در سازمان تحت مدیریت‌شان چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. 

سرویس مایکروسافت Workplace Analytics در آفیس 365

یکی از داده‌هایی که Workplace Analytics مایکروسافت ارائه می‌دهد، امتیاز بهره‌وری (Productivity Score) است. مایکروسافت می‌گوید امتیاز بهره‌وری که برای شرکت‌های مختلف متفاوت است، عددی بین یک تا ۸۰۰ را شامل می‌شود. این امتیاز که دراختیار مدیران قرار می‌گیرد، اعلام می‌کند مایکروسافت چه نظری درباره‌ی بهره‌ور بودن شرکت‌های مختلف دارد.

ردموندی‌ها می‌گویند شمار در خور توجهی معیار نظیر زمان صرف‌شده در ایمیل، زمان صرف‌شده برای برگزاری جلسات و ابعاد شبکه روی امتیاز بهره‌وری اثرگذار هستند. مایکروسافت سرویس جدید خود را با این هدف می‌فروشد که به مدیران شرکت‌ها برای جلوگیری از فرسودگی شغلی کمک کند، بااین‌حال رسانه‌ی New Republic می‌نویسد Workplace Analytics در راستای بهینه‌سازی شرکت‌ها نیز قدم‌های مثبتی برمی‌دارد. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی این خبر دارید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت معیار امتیاز بهره‌وری را برای Workplace Analytics معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..