تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام ایرپادز جدید سامسونگ گلکسی بادز پرو خواهد بود

سامسونگ خود را برای معرفی یک ایرباد بی‌سیم آماده می‌کند. این احتمال وجود دارد که ایرباد جدید این شرکت درکنار گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ معرفی شود. سامسونگ قبلا گلکسی بادز، گلکسی بادز پلاس و گلکسی بادز لایو را عرضه کرده است و حالا شایعات به این موضوع اشاره دارند که مدل جدید با نام گلکسی بادز پرو راهی بازار خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

نام این محصول توسط سازمان مقررات رادیویی کشور اندونزی تأیید شده و حتی مشخص شده است این ایرباد بی‌سیم با شماره مدل SM-R190 شناخته می‌شود. با توجه ‌به اطلاعات منتشرشده از سازمان CCC چین، گلکسی بادز پرو باتری ۴۷۲ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

فاش شدن این اطلاعات به این معنا است که سامسونگ به‌زودی گلکسی بادز پرو را معرفی خواهد کرد. بر اساس شایعات، سامسونگ گلکسی اس ۲۱ را بهمن‌ماه معرفی می‌کند. ازآنجاکه این محصول با نام گلکسی بادز پرو راهی بازار می‌شود؛ احتمالا به ویژگی حذف صدای مزاحم مجهز شده است.

طبق شایعات، سامسونگ گلکسی بادز بیاند (Buds Beyond) را درکنار سری گلکسی اس ۲۱ معرفی می‌کند. این احتمال وجود دارد که بیاند تنها یک اسم رمز باشد یا اسمی که به دلایل بازاریابی در آخرین لحظه تغییر کرده است. حتی ممکن است بادز پرو یک محصول دیگر باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام ایرپادز جدید سامسونگ گلکسی بادز پرو خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..