تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح فروش فوری ایران خودرو؛ ویژه ۹ آذر ۱۳۹۹

متقاضیانی که در قرعه‌کشی‎های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت ‌نام کنند. در این پیش‌فروش، قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. طرح پیش‌فروش فوری با تحویل سه‌ماهه و قیمت قطعی، از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۰ آبان‌ماه آغاز می‌شود و سه روز ادامه خواهد داشت.

شرایط عمومی بخشنامه

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

۲. متقاضی به ارائه‌ی اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) ملزم است.

۳. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت‌ نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

۴. امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به‌صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵. متقاضی باید هنگام ثبت ‌نام، شماره‌ حساب (شماره‌ شبا) مربوط به خود را معرفی کند و لازم است از کارت‌ بانکی به‌ نام خود برای واریز وجه استفاده کند. همچنین، شماره‌ تلفن همراه معرفی‌شده باید به ‌نامِ خود متقاضی باشد.

۶. ثبت ‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه متقاضی انتخاب می‌کند، باید با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸. انتقال حقوق ناشی از انتخاب ‌شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹. گارانتی خودرو پس از سه ماه از زمان تحویل در صورت مراجعه ‌نکردن به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود. همچنین در مراجعه به نمایندگی، کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰. سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک‌ساله رهن نزد شرکت ایران‌خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه‌ حساب مشترى و فکّ رهن، تحویل مشتریان گرامى خواهد شد.

نکته ۱: برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب روی خودرو) امکان ثبت ‌نام میسر نخواهد بود.

نکته ۲: اگر افراد بدون گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) یا دارای پلاک انتظامی فعال در این طرح ثبت ‌نام کنند، ضمن منتفی تلقی ‌شدن ثبت ‌نام، تا سه سال نمی‌توانند در هیچ‌یک از طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران‌خودرو ثبت ‌نام کنند.

نکته ۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

خودرو قیمت مصوب فروش (تومان) زمان تحویل تاریخ فک رهن پژو 206  تیپ ۵ ۱۲۷,۰۰۰,۰۰۰ حداکثر ۹۰ روز کاری یک سال پس از دریافت خودرو پارس بنزینی ساده ۱۲۱,۵۰۰,۰۰۰ حداکثر ۹۰ روز کاری یک سال پس از دریافت خودرو پارس بنزینی TU5 ۱۲۶,۰۰۰,۰۰۰ حداکثر ۹۰ روز کاری یک سال پس از دریافت خودرو سمند LX ۱۱۷,۰۰۰,۰۰۰ حداکثر ۹۰ روز کاری یک سال پس از دریافت خودرو پژو 207  دنده دستی ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ حداکثر ۹۰ روز کاری یک سال پس از دریافت خودرو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح فروش فوری ایران خودرو؛ ویژه ۹ آذر ۱۳۹۹»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..