تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخفیف فوق العاده ایران اپل وان

 ایران اپل وان اشتراک پرمیوم اپل وان را با تخفیف عالی برای ۲۰۰ نفر اول فعال می‌کند.

اپل وان چیست؟

اپل وان سرویس اشتراکی و به‌صرفه‌ی اپل برای سرویس‌های پرمیوم خود در یک اشتراک است. با این اشتراک، تمام سرویس‌های اپل را با یک بار خرید داشته باشید. با خرید اشتراک اپل وان، می‌توانید از چه اشتراک‌های پرمیومی استفاده کنید؟ (قیمت اشتراک‌های یک‌ماهه)

نام اشتراک قیمت/ماهانه

قیمت ایران اپل وام

اشتراک‌های قابل دسترسی

Individual ۱۴/۹۵ دلار اپل موزیک اپل آرکید اپل تی‌وی پلاس اپل آیکلاد (۵۰ گیگابایت) Family ۱۹/۹۵ دلار

۹۰ هزارتومان

(فقط برای هزار نفر اول)

اپل موزیک اپل آرکید اپل تی‌وی پلاس اپل آیکلاد (۲۰۰ گیگابایت) Premier ۲۹/۹۵ دلار

۳۰۰هزارتومان

اپل موزیک اپل آرکید اپل تی‌وی پلاس اپل آیکلاد (۲ ترابایت) اپل نیوز پلاس اپل فیتنس پلاس درباره ایران اپل وان

گروه ایران اپل وان متشکل از افراد علاقه‌مند به اشتراک‌های پرمیوم اپل است. ایران اپل وان به‌منظور سهولت دسترسی شما به اشتراک‌های اپل با ارزان‌ترین قیمت ممکن فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است و با روشی جالب و منحصر‌به‌فرد اشتراک‌های پرمیوم اپل را روی اپل ایدی شخص فعال می‌کند. دلیل اصلی ارزان‌بودن قیمت سایت ایران اپل وان، همین روش است که اشتراک‌ها را با قیمت حتی خیلی ارزان‌تر ارائه می‌دهد.

بیش از چهار سال سابقه در زمینه فروش اپل موزیک برای اولین‌بار در ایران؛ بیش از ۲۰۰۰ کاربر فعال

برخی از ویژگی‌های اپل وان عبارت‌اند از:

پشتیبانی قوی و تخصصی با سابقه کار تخصصی در زمینه اشتراک‌های اپل تا هفت روز پس از خرید، درصورت نارضایتی از سرویس هزینه شما عودت خواهد خورد دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی روش ایران اپل وان چیست؟

در این روش، به‌جای شارژ اشتراک شما ازطریق گیفت کارت‌‌، اشتراک ازطریق فمیلی شیرینگ (Family Sharing) فعال می‌شود که با استفاده از آن، می‌توانید از تمام امکانات اشتراک‌های پریمیوم اپل بدون تفاوت با روش اصلی، با قیمتی ارزان‌تر از نصف قیمت اصلی آن لذت ببرید.

فمیلی شیرینگ (Family Sharing) چیست؟

این ویژگی یکی از قابلیت‌های تمامی سرویس‌های اپل بوده که امکان اشتراک‌گذاری خدمات سرویس‌های خرید‌شده را بین مجموعه‌ای از افراد (مانند اعضای خانواده یا گروهی از دوستان) فراهم می‌سازد. این نوع اشتراک باعث تقسیم هزینه نهایی بین اعضای آن گروه می‌شود. برای فعال‌سازی این ویژگی، کاربران به کارت بانکی معتبر آمریکایی نیاز دارند که با شرایط فعلی برای اکثر کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست.

در این روش، اطلاعات اعضای گروه بین یکدیگر به اشتراک گذاشته نمی‌شود؟

خیر، فقط با خواست خود کاربر امکان به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات بین دیگر اعضا امکان‌پذیر است؛ در‌غیر‌این‌صورت حتی پلی‌لیست‌های کاربران بین یکدیگر به‌اشتراک گذاشته نمی‌شود.

آیا این روش قانونی است و باعث بروز مشکل برای اپل آیدی خریدار نمی‌شود؟

بله، این روش کاملا قانونی است و مشکلی برای اپل آیدی کاربر ایجاد نمی‌کند.

آیا کاربران فعلی اپل وان می‌توانند از این روش بهرمند شوند؟

بله، کاربران بدون تفاوت با روش اصلی می‌توانند با حفظ تمامی اطلاعات اشتراک خود ازجمله پلی‌لیست‌های ثبت‌شده به استفاده از سرویس اپل وان ادامه دهند.

تخفیف مخصوص ۲۰۰ نفر اول

ایران اپل وان برای «کاربران زومیت» تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است و امکان تجربه‌ی تمام اشتراک‌های پرمیوم اپل را فقط با ۹۰،۰۰۰ تومان برای ۲۰۰ نفر اول برای اشتراک ۱ ماه اپل وان Family فراهم می‌کند. هم‌اکنون و قبل از اتمام تعداد محدود اشتراک‌های اپل وان، به وب‌سایت ایران اپل وان مراجعه کنید.

وب‌سایت ایران اپل وان: iranappleone.com

کد تخفیف : Zoomit200




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخفیف فوق العاده ایران اپل وان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..