تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه عکاسی فتوکینا تا مدت نامعلومی تعلیق شد

نهاد برگزارکننده‌ی همایش عکاسی فتوکینا (Photokina) در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد به‌دلیل رکودهای بازار تصویربرداری تصمیم گرفته است برای مدت نامعلومی این همایش را تعلیق کند؛ همایشی که همه‌ساله در کلن آلمان برگزار می‌شود. جرالد بوز، رئیس و مدیر ارشد اجرایی کولنمسا (Koelnmesse)، شرکت مسئول برگزاری همایش فتوکینا، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «متأسفانه درحال‌حاضر، شرایط صنعت تصویربرداری پیش‌نیازهای لازم را برای برگزاری این نمایشگاه تجاری بین‌المللی پیشرو در حوزه‌ی عکاسی و فیلم‌برداری و تصویربرداری ارائه نمی‌دهد.»

جرالد بوز درادامه‌ به سخت‌بودن تصمیم تعطیلی فتوکینا اشاره کرد و گفت:

این تعلیقِ سخت و ناگهانی پس از ۷۰ سال، برایمان بسیار سخت بود. همیشه ارتباطی نزدیک و توأم با اعتماد با صنعت تصویربرداری برقرار کرده‌ایم و از مشاهده‌ی اوضاع امروزی این صنعت غمگینیم. با تصمیمی واضح و صادقانه با این شرایط مواجه می‌شویم و تصمیم ما ادامه‌نیافتن این رویداد است؛ تصمیمی که متأسفانه ناچاریم آن را اتخاذ کنیم.

در ادامه‌ی بیانیه‌ی نهاد برگزارکننده‌ی فتوکینا گفته شده است حتی بدون آغاز دنیاگیری ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن، صنعت تصویربرداری دچار آشفتگی درخورتوجهی شده بود و درآمد سالانه‌ی شرکت‌ها کاهشی دورقمی را تجربه می‌کرد.

به‌گفته‌ی اولیور فرس، یکی از اعضای تیم هیئت‌مدیره‌ و مدیر ارشد عملیاتی شرکت کولنمسا، با وجود تمام تلاش‌ها به‌منظور تنوع‌بخشیدن به مراسم فتوکینا ازطریق کارهایی مثل ایجاد بخش‌های جدید برای غرفه‌داران و بازدیدکنندگان، این تغییرات نتوانستند به‌‌طورمحسوسی وضعیت رویداد را بهبود بخشند.

اولیور فرس افزود امروزه، مردم بیشتر از هر زمان دیگری عکاسی می‌کنند و گوشی‌های هوشمند پیشرفت درخورتوجهی به‌خود دیده‌اند تا عکاسی و فیلم‌برداری لذت‌بخشی را ارائه دهند. عوامل این‌چنینی دست‌به‌دست هم دادند تا کم‌کم صنعت تصویربرداری با رکود مواجه شود.

مقاله‌ی مرتبط:

براساس این اطلاعیه‌ی رسمی، تصمیم‌ به تعلیق همایش فتوکینا برای مدتی نامشخص حاصل هم‌فکری کولنمسا با اتحادیه‌ی صنعت عکاسی آلمان بوده است. در عنوان بیانیه‌ی جدید آمده است که «فتوکینا تا اعلامِ بعدی، به‌حالت تعلیق درمی‌آید»؛ بااین‌حال به‌احتمال زیاد، باید برای همیشه با فتوکینا خداحافظی کنیم. فتوکینا همایشی قدیمی است و از سال ۱۹۵۰ تاکنون در کلن آلمان برگزار می‌شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌‌ی تعطیلی همایش فتوکینا چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه عکاسی فتوکینا تا مدت نامعلومی تعلیق شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..