تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر منتشرشده از قاب گلکسی A32 ظاهر این گوشی را فاش کردند

ازآنجاکه سازندگان‌ قاب محافظ موبایل سعی می‌کنند محصولات خود را هم‌زمان با عرضه گوشی‌های جدید آماده کنند، به مدل‌ نهایی آن گوشی یا ماکت آن دسترسی دارند. به همین دلیل امروز شاهد لو رفتن تصاویری از قاب‌های محافظ گلکسی A32 5G هستیم که بر اساس شایعات، ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ خواهد بود. با نگاهی به تصاویر متوجه ظاهر گوشی جدید سامسونگ خواهید شد.

لبه بالایی گوشی گلکسی A35

سه دوربین پشت گلکسی A35

گلکسی A32 5G صفحه‌نمایشی با بریدگی U-شکل دارد و روی لبه سمت راست آن حسگر  اثر انگشت و دکمه‌های تنظیم صدا را مشاهده خواهید کرد. با نگاهی به پشت گوشی متوجه سه دوربین می‌شوید که به‌صورت عمودی زیر هم قرار گرفته‌اند. درکنار این دوربین‌ها دو فلش دیده می‌شود. طبق شایعات، دوربین اصلی این گوشی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دارد و درکنار آن دو حسگر دو مگاپیکسلی برای تشخیص عمیق و عکاسی با زاویه باز دیده می‌شود.

لبه پایینی گلکسی A35

روی لبه پایینی گلکسی A32 5G پورت USB-C، جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا، بلندگو و میکروفن قرار گرفته است. هنوز اطلاعات زیادی درباره جنس بدنه گوشی منتشر نشده است؛ اما به‌نظر می‌رسد پلاستیکی باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر منتشرشده از قاب گلکسی A32 ظاهر این گوشی را فاش کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..